U BIHAMK-u nisu u mogućnosti na vrijeme odgovoriti na sve zahtjeve
Zbog izrazito hladnog vremena i ekstremno niskih temperatura, posljednjih nekoliko dana izuzetno je povećan broj poziva Pozivnog centra BIHAMK-a – 1282.
Iako su svi BIHAMK-ovi kapaciteti angažovani u punom obimu, nije moguće odgovoriti na sve zahtjeve, uslijed čega je jedan broj građana morao duže čekati na dolazak mobilnih ekipa.
Za proteklih devet dana Pozivni centar BIHAMK-a imao je 86.086 dolaznih poziva, dok broj intervencija mobilnih ekipa Pomoći na cesti veći od dvije hiljade (2.415 intervencija).
Međutim, mnogi nisu upoznati da svi Svi vozači na području FBiH imaju pravo na tri besplatne intervencije u jednoj godini, čak i ako nemaju aktivno članstvo u BIHAMK-u.
Naime, u skladu sa Ugovorom koji je potpisan sa JP Ceste FBiH o obavljanju poslova pomoć-informacije na javnim cestama u dijelu Federacije BiH, BIHAMK je dužan da, bez naknade, svakom motorizovanom učesniku u saobraćaju godišnje pruži tri usluge tehničke pomoći na cesti, a najviše jednu uslugu tokom mjeseca, sa ciljem stavljanja vozila u mobilno stanje, ističu naši sagovornici.
Ukoliko se kvar ne može otkloniti BIHAMK je dužan i ukloniti vozilo sa ceste do najbližeg servisa.
“Vozač ima pravo jednom mjesečno, a najviše tri puta godišnje iskoristiti pravo pružanja pomoći na cesti. BIHAMK šalje mehaničara koji pokuša popraviti kvar, a ukoliko to nije moguće uraditi na licu mjesta, automobil se odveze do najbližeg servisa ili parkinga, kako ne bi ometao saobraćaj”, potvrdili su jednom prilikom iz BIHAMK-a.
Besplatne usluge pomoći na cesti BIHAMK je obavezan pružiti učesnicima u saobraćaju na području FBiH koje je dobio na tenderu, a to su sljedeći kantoni: Unsko-sanski, Tuzlanski, Zeničko-dobojski, Bosansko-podrinjski, Srednjobosanski, Hercegovačko-neretvanski i Sarajevski kanton.
Aktivni članovi, za razliku od onih koji nisu registrirani, imaju mnogo više pogodnosti.
U cilju bržeg protoka poziva i smanjenja zagušenja telefonskih linija moguće je slanje zahtjeva za intervenciju putem SMS na broj 062/090-080 ili e-mail-a na [email protected].
Uz molbu za razumijevanje iz BIHAMK-a se izvinjavaju svima onima koji čekaju na telefonskim linijama, kao i onima koji čekaju na uslugu.