Fokus.ba saznaje: Lidl ne dolazi u BiH, već se širi u Srbiji
Iako se u proteklim mjesecima spekuliralo da njemačka trgovačka kompanija Lidl dolazi u BiH, od toga neće biti ništa.
Ovu informaciju potvrdila je za Fokus.ba Anke Daniela Saul iz Intenacionalnog odjela za korporativne komunikacije Lidla.
“Trenutno smo fokusirani na naše planove za širenje u SAD-u, kao i Srbiji. U ovom trenutku ne razmatramo ulazak na tržište u Bosni i Hercegovini”, rekla je Saul za Fokus.ba.
Mediji u našoj zemlji nedavno su prenijeli da je Lild kupio nacionalnu internet domenu u BiH. Međutim, ovaj potez ne može značiti ulazak Lidla na tržište BiH, jer inostrane kompanije često zakupljuju nacionalne domene u drugim državama kako bi se unaprijed zaštitile od potencijalnih ucjenjivača, koji bi kupili domenu i u budućnosti je nastojali preprodati za mnogo veći iznos.
Odgovorom iz Lidla demantovani su i navodi da će ova kompanija preuzeti najveći bh. trgovački lanac – Bingo i jedan prodajni objekat Konzuma u Sarajevu, o čemu se također spekulisalo u proteklom periodu.
Lild je trenutno najveći trgovački lanac u Evropi sa preko 10.000 prodajnih objekata, a već posluje na tržištu Hrvatske i Srbije. Samo u Hrvatskoj trenutno imaju 80 prodajnih objekata i upošljavaju oko 1.700 osoba.
Za sebe kažu da u svom asortimanu nude ravnopravan odnos domaćih i stranih proizvoda.