Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Zašto je Ferrari odlučio da napravi još jedan LaFerrari?

laferrari

Proizvođač supersportskih automobila izradiće još jedan primjerak već rasprodatog modela kako bi pomogao postradalima u katastrofalnom zemljotresu koji je krajem avgusta pogodio Italiju.

Planiranih 499 primjeraka LaFerrarija praktično je planulo i prije svetske premijere 2013. godine, pa ovaj automobila kao polovnjak već dostiže 3-4 puta veću cijenu od originalne. Tako je nedavno na jednoj aukciji u Kaliforniji, mat crni LaFerrari promijenio vlasnika za sumu od 4,7 miliona dolara.

U Ferrariju su zaključili da proizvodnjom još jednog, 500-tog automobila, koji će biti ponuđen na prodaju na dobrotvornoj aukciji, mogu prikupiti značajnu sumu novca za sunarodnike u centralnom području Italije.

Razoran zemljotres, jačine 6,2 stepena po Rihterovoj skali, pogodio je ovaj dio zemlje 24. avgusta. Poginulo je oko 300 ljudi, dok je njih 400 povređeno, a veliki broj Italijana ostao je bez krova nad glavom.

Ferrari za sada nije objavio kada i gde će se održati aukcija, a očekuje se da će LaFerrari dostići rekordnu cijenu za ovaj model, s obzirom da je to jedinstvena prilika za sve one imućne ljubitelje supersportskih automobila i bogate kolekcionare, koji ranije nisu uspjeli da dođu do svog primjerka.

LaFerrari je predstavljen na sajmu automobila u Ženevi, 2013. godine, kao novi top model italijanskog proizvođača. Vozilo ima hibridni pogonski sistem, koji se sastoji od V12 jedinice, radne zapremine 6.262 ccm, i elektromotora.

Dvanaestocilindrični agregat u stanju je da razvije 800 ks, pri 9.000 o/min, dok maksimalni obrtni moment iznosi 700 Nm a na raspolaganju je od 6.750 o/min. Električni motor obezbjeđuje još 163 konjske snage i 270 Nm, a ukupna kombinovana snaga automobila je 963 ks.

LaFerrari je u stanju da do stotke stigne za manje od tri, a do 200 km/h za ispod sedam sekundi. Da bi postigao brzinu od 300 km/h, potrebno mu je 15 sekundi, prie nego što razvije maksimalnih 350 km/h.