Legenda iz Drugog svjetskog rata proslavlja 75. rođendan
Sredinom jula 1941, kompanija Willys-Overland Co. sklopila je ugovor sa američkom vojskom o proizvodnji lakog terenskog vozila. Rođen je legendarni Willys MB, koji će nakon rata postati poznat kao Jeep.
Iako Sjedinjene Države polovinom 1941. još uvijek nisu bile u ratnom stanju, Drugi svjetski rat trajao je već skoro dvije godine i vojska se pripremala za neizbježne sukobe koji će uslijediti. Godinu dana ranije, Willys-Overland Co. je predstavio dizajn lakog terenskog vojnog vozila koje će kasnije pobijediti na tenderu.
Vojska je od proizvođača, između ostalog, tražila da vozilo ima pogon na sva 4 točka, dok je međuosovinsko rastojanje trebalo da bude manje od 190,5 cm, a masa ispod 590 kg. Osim toga, vojni terenac morao je da ima i ravan vjetrobran, koji po potrebi može da se preklopi i položi na haubu.
Od 135 proizvođača koji su pozvani da učestvuju na tenderu, odazvali su se samo tri: Willys-Overland, American Bantam i Ford. Na kraju, pobijedio je Willys MB.
Do kraja rata ukupno je izrađeno 647.925 primjeraka ovog vozila, a u proizvodnji su učestvovale mnoge kompanije, uključujući i Ford. Nakon završetka rata, Willys je dobio i svoju civilnu varijantu, CJ-2A, koja je uticala na dizajn savremenog modela Jeep Wrangler.
U čast 75. rođendana čuvenog vojnog vozila, Jeep je predstavio koncept Wrangler Salute u sivomaslinastoj boji i sa vojnim obilježjima, koji je zasnovan na aktuelnom modelu Jeep Wrangler Sport. Ispod haube se nalazi 3.6 litarski Pentastar V6 motor koji je uparen sa šestobrzinskim manuelnim mjenjačem.
Da bi vozilo što više podsećalo na Willys, uklonjena su vrata i B stubovi, a montirani su specijalni čelični branici sa dodacima za šlepovanje. Wrangler Salute opremljen je 16 inčnim čeličnim felnama na koje su postavljene vojne terenske gume promjera 32 inča.