Ferrari je napravio motor godine
Punih osam godina čekalo se da nagradu za najbolji motor odnese motor sa više od četiri cilindara, i po prvi puta da to bude Ferrari.
U međunarodnom izboru za motor godine “International Engine of the Year” (IEOTY) sveukupni pobjednik je Ferrari i njegov 3.9 V8 motor, koji je odnio i tri dodatne nagrade. 670 KS snažan motor pobjednik je kategorija Performance Engine, Novi motor, ali i u konkurenciji motora zapremine 3,5 do 4,0 litre.
U ostalim kategorijama najbolji su:
Do 1.0 l
Fordov 1.0 trocilindarski turbo opet je najbolji. Ovisno o izvedbi razvija 100 do 140 KS, a titulu najboljeg ne ispušta od 2012. godine kada je lansiran.
1.0 – 1.4 l
1.2 PureTech turbo trocilindraš motor iz PSA koncerna zadržao je poziciju vodećeg u segmentu.
1.4 – 1.8 l
BMW i8 i njegov 1.5-litreni trocilindraš u hibridnom izdanju koje daje 363 KS je neprikosnoveni vladar klase. Uostalom koji sportaš još stiže do 100 km/h za 4,4 sekunde i troši 2,1 l/km?
1.8 – 2.0 l
Mercedes AMG 2.0 Turbo je tijesno pobijedio Audijev 2.0 TFSI motor. Nedavno obnovljeni motor razvija do 381 KS i nesumnjivo je najbolji četiri-cilindarski motor na svijetu.
2.0 – 2.5 l
Prva kategorija u kojoj je Audi pobjedio. Novi 2.5 TFSI “petak” pokreće RS izvedbe modela A3 i Q3, ali i novi TT gdje razvija 405 KS.
2.5 – 3.0 l
Pobjednik je Porsche i njegov 3.0 šest-cilindraš s maksimumom od 370 KS (i 420 KS).
3.0 – 4.0 l
Ferrarijev 3.9 V8 biturbo motor pobjednik je u ovoj kategoriji, ispred Mercedesa (AMG 4.0 V8 biturbo) i Porschea (4.0 boxer). Najveće razočaranje je McLaren na tek 5. mjestom.
Preko 4.0 l
I u ovom jednako zanimljivom segmentu najbolji je Ferrari i to zahvaljujući 6.3 V12 motoru iz modela F12tdf.
“Zeleni” motor
Najbolja je Tesla Motors i njen električni pogonski sklop.
Novi motor
Opet Ferrari i opet 3.9 biturbo V8.
Performance
Ferrari.