Stanić Beverages član Udruženja “Kupujmo i koristimo domaće”
U Stanić Beveragesu ponosni su što su ih u Udruženju prepoznali kao vrijednog proizvođača koji zadovoljava kriterije članstva, od proizvodnje i društveno odgovornog poslovanja u BiH pa do visokih standarda po pitanju kvalitete. Brendovima Juicy i TO kontinuirano raste popularnost u BiH, što pokazuje i stalni rast tržišnog udjela
Stanić Beverages d.o.o., vlasnik portfelja brandova voćnih sokova i napitaka Juicy i TO te jedan od lidera na tržištima BiH i Hrvatske, postao je ponosnim članom Udruženja „Kupujmo i koristimo domaće – kvalitetno proizvedeno u BiH“, koje okuplja preko 500 tvrtki članica s proizvodima vrhunske kvalitete i proizvodnim pogonima u BiH.
Stanić Beverages d.o.o. investiralo je prošle godine u BiH u novu tvornicu najviše tehnologije za proizvodnju sokova i napitaka u Kreševu, a ukupna vrijednost investicije dosegla je 6,1 milijun eura. Tvornica, koja trenutno zapošljava 55 radnika, unutar tvrtke izborila je poziciju proizvodnog centra za sokove Juicy i TO za tržište BiH, ali i za sva tržišta u široj regiji te Bliskom istoku.
Izvozni potencijal tvornice iz Kreševa već je dokazan i u zemljama regije poput Crne Gore, a od ovog ljeta tvornica će opskrbljivati i tržište Srbije. Očekuje se da će uskoro krenuti isporuke i prema ostalim tržištima članica CEFTA-e te Saudijskoj Arabiji.
”Nama je BiH jako važno tržište, izuzetno smo zadovoljni znanjem, kvalitetom i trudom zaposlenika, volimo ovdje raditi, a to stalno dokazujemo novim investicijama i kontinuiranim otvaranjem novih radnih mjesta. Ponosan sam što nas je Udruženje „Kupujmo i koristimo domaće – kvalitetno proizvedeno u BiH“ prepoznalo kao vrijednog lokalnog proizvođača koji zadovoljava sve kriterije članstva, od proizvodnje i društveno odgovornog poslovanja u BiH pa do visokih standarda koje smo postavili po pitanju kvalitete sokova. Proizvodni pogon u Kreševu i naši vrijedni zaposlenici u BiH iznimno su značajan dio našeg poslovnog cilja dodatnog jačanja pozicije snažnog regionalnog igrača na tržištu voćnih sokova i napitaka”, izjavio je Boris Marijanović, direktor Stanić Beverages BiH.
U Stanić Beveragesu d.o.o. pohvalili su se stalnim rastom popularnosti brendova Juicy i TO na tržištu BiH, što objašnjavaju visokom kvalitetom svojih proizvoda. Prema podacima ugledne međunarodne analitičke kuće AC Nielsen, Juicy i TO sokovi su, mjereno količinski, u prva tri mjeseca ove godine ukupno držali 17,3 posto tržišta, što predstavlja znatno povećanje od prošlogodišnjeg prosjeka od 10,8 posto. Prema kriteriju udjela u vrijednosti tržišta, Juicy i TO su u prva tri mjeseca ove godine zauzeli 19,4 posto tržišta BiH, dok je prošlogodišnji prosjek iznosio 15,4 posto.