Kako društvene mreže štete vašoj karijeri
Društvene mreže su veliki dio života mnogih i one mogu biti odličan alat za izgradnju i održavanje poslovnih i privatnih odnosa. Mreže poput Facebooka i LinkedIna imaju ogroman broj korisnika koji svakodnevno objavljuju na ovim mrežama.
Međutim, društvene mreže imaju tanku granicu između poslovnog i osobnog života korisnika, a kada jednom nešto objavite, to postaje dostupno velikom broju ljudi. Srećom, postoje koraci koje možete poduzeti kako bi koristili društvene mreže odgovornije jer neprimjerene objave mogu naštetiti vašoj karijeri.
Često objavljujete vaša razmišljanja
Vaša biografija odražava vaša poslovna postignuća, no govori vrlo malo o vašem karakteru i ličnosti. Za razliku od toga, društvene mreže odražavaju vaše mišljenje, uvjerenja i ličnosti.
Kada objavljujete nešto na društvenim mrežama, pazite kakvu poruku želite poslati. Nemojte govoriti negativno o sadašnjem ili prijašnjim poslodavcima, političke stavove ostavite za blizak krug ljudi, a pijane fotografije sa zabava ostavite za privatne chatove.
Nemate profil na društvenim mrežama
Baš kao što objavljivanje određenih informacija može biti pogubno za vašu karijeru, ne objavljivanje informacija može biti jednako štetno.
Istraživanje je pokazalo da samo 4 posto poslodavaca ne koristi društvene mreže kada je u potrazi za potencijalnim kandidatima, a čak 72 posto pri zapošljavanju uzima u obzir podatke dobivene analizom društvenih mreža.
Stalno ste na društvenim mrežama
Ako stalno nešto objavljujete i komentirate, vaš poslodavac može dobiti dojam da su vam društvene mreže bitnije od posla. Trik je da objavljujete stvari koje su vezane za vašu profesiju. Naravno, niko vam neće zamjeriti ako objavljujete fotografije porodice, komentirate važne događaje, no pokušajte objaviti i savjete ili analize vezane za vašu struku.
Vaše objave su uvredljive
Mnogi korisnici koriste društvene mreže kako bi izrazili svoje mišljenje. No imajte na umu da ne biste trebali objavljivati stvari koje potencijalno mogu uvrijediti vaše saradnike.
Prije nego što nešto objavite, zapitajte se: Je li u redu da moj šef ovo vidi?
Nemate kontrolu
Ponekad niste vi koji objavljujete potencijalno štetan sadržaj. Vaši prijatelji mogu objaviti fotografije na Facebooku ili Instagramu koje možda nisu primjerene da ih vaš šef vidi. Savjetuje se da uključite alate za odobravanje vaših fotografija prije nego postanu vidljive svima.
Također, budite oprezni s objavljivanjem selfija. Istraživanje je pokazalo da čak 25 posto poslodavaca vidi selfije kao negativan znak.