Najpopularnija
Polovni automobil ćete najlakše prodati ako je ove boje
Uprkos svojoj neutralnosti, ova boja ima prednosti i nedostatke koje treba uzeti u obzir
Ukoliko prodajete polovni auto, sigurno znate da na mnoge stvari treba da obratite pažnju… No, ono što vjerovatno niste znali jeste da su automobili jedne boje dosta traženiji od ostalih
Izbor boje automobila je obično jednostavan korak u procesu kupovine. Prilikom izbora novog automobila najčešće birate svoju omiljenu boju, dok pri kupovini polovnih birate neku od dostupnih opcija.
Bijela nije uvijek bila prvi izbor, ali je popularna zbog svoje neutralnosti i niske cijene. Naprimjer, u nekim zemljama EU procenat bijelih automobila 2001. godine bio je između osam i 10 procenata. Već 2010. porastao je na skoro četvrtinu, a 2020. više od polovine prodatih novih vozila bilo je bijelo, piše El Pais.
Najtraženija boja za polovni auto
Posljednjih godina, najpopularnije boje među automobilima obično nisu najšarenije. Siva, crno-bijela prednjače na skali. Ako kupac nije siguran koju nijansu da odabere, vjerovatno će se odlučiti za bijeli automobil. Uprkos svojoj neutralnosti, bijela ima prednosti i nedostatke koje treba uzeti u obzir. Vizuelni aspekt je jedan od glavnih razloga za odabir bijelog vozila, piše Jutarnji.hr.
Neka vozila izgledaju elegantnije u ovoj nijansi, dok druga mogu izgledati jednostavnije. Faktori kao što su točkovi i detalji dizajna mogu uticati na percepciju stila. U slučaju bijele, važno je biti oprezan sa kombinacijom branika i drugih spoljašnjih elemenata koji ne odgovaraju boji karoserije. Vrijednost preprodaje je još jedna stvar koju treba uzeti u obzir. Iako svjetlije boje poput roze ili žute mogu smanjiti potražnju, bijela zadržava solidnu vrijednost na tržištu polovnih automobila.
Iako neće uvijek postojati velika razlika u cijeni preprodaje, bijela se doživljava kao sigurna i pouzdana opcija za potencijalne kupce. Još jedan razlog za razmatranje bijelog automobila je njegova cijena. U mnogim slučajevima, osnovna bijela je uključena bez dodatnih troškova na nove modele, što je čini ekonomičnijom opcijom.
Međutim, nijanse poput biserne, mat ili metalik bijele mogu izazvati dodatne troškove. Izbor standardne bijele boje može biti dobra opcija za one koji žele da uštede na početnoj kupovini. Prednost bijelog automobila je što bolje sakriva ogrebotine i nesavršenosti od tamnih varijanti.
Iako lakše pokazuje prljavštinu, posebno zimi, prihvatljiva je opcija ako se održava čistom. Nasuprot tome, crni boja bolje skriva prljavštinu, ali svaka mala ogrebotina je vidljivija, tako da bijela nudi odličnu ravnotežu između čistoće i vizuelne istrošenosti.
Konačno, bijela je popularan izbor među kompanijama za proizvodnju flotnih vozila zbog svoje neutralnosti i lakoće preprodaje. Iako vam omogućava da se stopite sa gomilom, to je manje istaknuta opcija za one koji žele da se njihov automobil ističe. Sigurno ste primijetili da je većina dostavnih vozila bijele boje i za to mora da postoji razlog. Oni su skloniji oštećenjima, a bijela nudi mješavinu ekonomičnosti, funkcionalnosti i estetike, iako nije uvijek najličnija ili impresivnija opcija.