Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

"Squid Game 2"

Nastavak Netflixove serije apsolutni je hit, pogledana 126 miliona puta u samo 11 dana

Foto: Netflix

Sedam novih epizoda (u trajanju između 50 i 75 minuta) počelo se na Netflixu prikazivati 26. decembra. Nakon druge sezone, postoje planovi za treću i posljednju sezonu već ove godine

U prvih nekoliko dana nove godine milioni ljudi diljem svijeta ponovno su uvučeni u nasilnu priču serije “Squid Game”, a Netflix je objavio da je druga sezona te hit serije njegova daleko najuspješnija produkcija.

Netflix je izvijestio o 58,2 miliona pregleda između 30. decembra i 5. januara, a kad se to doda prethodnom broju pregleda, druga sezona serije pogledana je već 126,2 miliona puta u samo 11 dana.

Brutalna južnokorejska drama o naizgled bezopasnim, ali u konačnici smrtonosnim dječjim igrama najuspješnija je Netflixova serija. Prva sezona pobrala je pohvale prije tri godine zbog društvene kritike, pitanja društvene nejednakosti, diskriminacije i moći elite.

Kreator Hwang Dong Hyuk nedavno je objasnio svoj globalni uspjeh za dpa na način da je to “priča s kojom se ljudi mogu identificirati – bez obzira na jezik, kulturu, vjeru ili etničku pripadnost”.

Sedam novih epizoda (u trajanju između 50 i 75 minuta) počelo se na Netflixu prikazivati 26. decembra. Nakon druge sezone, postoje planovi za treću i posljednju sezonu već ove godine.

Devet epizoda prve sezone pregledano je u jesen 2021. ukupno 265 miliona puta u prvih 90 dana – više od bilo koje druge Netflixove serije do danas.