Bugatti
Mate Rimac najavio novo obaranje brzinskog rekorda? Može li Tourbillon ići preko 500 km/h?
Iako Bugatti tek treba objaviti podatke o performansama svog najnovijeg automobila, Tourbillona s V-16 hibridnim pogonom, ne sumnjamo da će imati snagu i aerodinamiku koji mogu doseći granicu od 500 km/h
Iako je Bugatti još donedavno tvrdio kako se povlači iz lova na brzinske rekorde, najnoviji događaji govore suprotno. Poslovna politika pod Rimcem se izmijenila, pa tako sada uključuje neke nove domene. Jedna od njih je povratak u lov na brzinske rekorde.
Nedavno smo svjedočili rekordu Mistrala, zadnjeg Bugattija s W16 motorom, koji je postao najbrži roadster na svijetu. Sada je Mate Rimac otkrio kako njihovi apetiti tu ne staju. Spomenuo je lov na limit od 500 km/h i pritom nije pitanje može li Bugatti biti toliko brz, već kada će to postići.
Top Gear je uhvatio Rimca u razgovoru s Michelinovim inženjerima. Stoga su ga direktno pitali je li se raspitivao o gumama i njihovim mogućnostima da mogu sigurno dovesti do 500 km/h. “Upravo je to bila naša rasprava. Shvatio sam da su dečki koji su ovdje zapravo odgovorni za ovu vrstu visokih performansi i trkaćih guma. A ja kažem: “Možeš li ovo učiniti? Možeš li ono učiniti? Gdje je granica?”
Iako Bugatti tek treba objaviti podatke o performansama svog najnovijeg automobila, Tourbillona s V-16 hibridnim pogonom, ne sumnjamo da će imati snagu i aerodinamiku koji mogu doseći granicu od 500 km/h. Druga je priča ima li kompanija prostora za takav podvig.
.
— ビンゴスポーツ / BINGO SPORTS (@bingo_media_jp) November 10, 2024
BUGATTI TOURBILLON in 橿原神宮 ✨
.@kashihara_jingu pic.twitter.com/wTV4dgr0pu
Podsjetimo, Mistral je označio kraj W16 motora, a u svojem zadnjem pohodu je vožnjom od 453.91 km/h oborio brzinski rekord.
115 years of timeless elegance, celebrated with the BUGATTI TOURBILLON at the spiritual home of the brand in Molsheim. Tradition meets innovation.#BUGATTI #BUGATTITourbillon
— Bugatti (@Bugatti) November 7, 2024
–https://t.co/mCEE0ghyaw pic.twitter.com/clFrMrPwKV
Tourbillon
- Cijena 4,6 miliona dolara
- Prvi hibridni Bugatti. V16 motor uparen s baterijom od 25 kWh i tri elektromotora. 800v sistem.
- 1.800 KS
- Električni domet od 37 milja
- 0-60 mph: 1,99 s
- Ovjes je u potpunosti 3D printan
- Najveća brzina: 276 MPH
- Izgradit će se 250. Isporuke počinju 2026.
- Skup instrumenata sastoji se od više od 600 dijelova i izrađen je od titana, kao i od dragog kamenja kao što su safir i rubin, skeletizirani je skup izgrađen prema najvećoj toleranciji od 50 mikrona, s najmanjom od 5 mikrona, i teži samo 700g