Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Stižu promjene u svijetu

Haris Mujanović: Brending konferencija napravljena da nam pokaže bolje prakse našeg tržišta

haris mujanovic
Foto: Damir Begović / Fokus.ba

Čitava moja filozofija i Brending konferencija je ustvari napravljena tako da nam pokaže bolje prakse našeg tržišta, da pokaže kako se radi na svjetskom nivou, kako bi sve te prakse mogli primijeniti u našem tržištu

U organizaciji agencije Via Medija u Sarajevu je danas počela konferencija pod sloganom “Brand New Humanity.

Konferencija za cilj ima postavljanje diskusije o brojnim pitanjima koja su od velike važnosti za budućnost kreativne industrije u svijetu.

Kreativna industrija

Tim povodom razgovarali smo s Harisom Mujanovićem, CEO agencije Via Media.

Generalno glavni cilj ovogodišnje Brending konferencije, ali i ranijih, je kako nam je kazao Mujanović, jeste pokazati na koji način kreativna i advertising industrija može promijeniti našu industriju za početak, na bolje, a onda te promjene donijeti i u širem smislu.

haris mujanovic
Foto: Damir Begović / Fokus.ba

“Dakle, cilj je kako pomoći brendovima, ali kompanijama da prvenstveno unaprijede svoja poslovanja i komunikaciju. Ove godine pogotovo, da iskoriste svoju snagu da je usmjere u pozitivne promjene u društvo”, govori Mujanović na početku.

Poručuje da veliki kritičar domaće advertising scene i marketinga kao takvog.

“To je jedan začarani krug između konzumerizma, potrošnje i održivosti. Jednostavno, često i agencije, ali i cijelo tržište juri samo za profitom i nekako idemo na “prvu loptu”, prihvatamo prva i sigurna rješenja koja po meni ne donose dobre rezultate. Kada izostanu rezultati, onda se krijemo iza drugih, agencije se kriju iza loših brifova, loših klijenata, klijenti onda krive agencije. To je opet kažem začarani krug gdje niko nije sretan u tom odnosu i često se stvari rade samo da bi se odradile i završile”, pojašnjava.

Bolje prakse tržišta

Napominje da je Brending konferencija napravljena da pokaže bolje prakse našeg tržišta, ali i pojašnjava da ono treba promjene.

haris mujanovic
Foto: Damir Begović / Fokus.ba

“Čitava moja filozofija i Brending konferencija je ustvari napravljena tako da nam pokaže bolje prakse našeg tržišta, da pokaže kako se radi na svjetskom nivou, kako bi sve te prakse mogli primijeniti u našem tržištu. Naše tržište definitvno treba promjene i moramo graditi dugoročnije odnose u kojima se stvara dodatna vrijednost, jer je upravo to bit i marketinga i brendinga da stvorimo za početak proizvode i usluge koji potrošači žele kupiti, a ne koje im mi kroz bombardovanje porukama na neki način tjeramo da kupe”, ističe Mujanović.

Velike promjene u svijetu

Stava je da je sve to posljedice našeg mentaliteta, ali i generalno socio-ekonomskog poretka, društvenog stanja i kapitalizma.

haris mujanovic
Foto: Damir Begović / Fokus.ba

“Svjedoci smo velikih promjena u svijetu. Promjena je obično dobra stvar i mislim da se čovječanstvo i generalno ekonomija nalazi na prekretnici i nadam se da će ta prekretnica biti u pozitivnom smjeru. Promjene su tu, one nikada nisu bile brže, značajnije i nikada ih nije bilo teže ispratiti i po prvi put u historiji čovječanstva ne znamo kako će izgledati svijet za pet ili deset godina, praktično niko nema ni predožbu. To možda zvuči strašno, ali je ujedno i prilika da zamislimo i iskoristimo sve te promjene i stvorimo bolje društvo, bolje i pravednije okruženje u konačnici”, zaključio je Mujanović u razgovoru za Fokus.