Najbogatiji čovjek svijeta
Da li će Elon Musk kupiti Boeing?
Poznato je da Boeing nije samo gigant u svjetskim razmjerama u proizvodnji komercijalnih aviona u civilnoj avijaciji već i jedan od navećih ugovarača za proizvodnju vojnih letjelica, lovaca posljednje generacije i sve većih transportnih aviona.
Najbogatiji čovjek svijeta Elon Musk svoj portfolio putovanja u budućnost, poslije svemira i “Space X-a”, kompanije “Tesla” za proizvodnju elektro automobila – proširuje.
Proširuje posao
Navodno je odlučio da kupi i jednu od najstarijih i najpoznatijih fabrika za proizvodnju aviona u svijetu “Boeing”. Vijest je još uvijek u špekulacija i nije zvanično potvrđena.
Ova kompanija ima niz problema u posljednjih par godina. Nezgode koje se dešavaju (otpadaju vrata aviona), pa nevolje sa sindikatima i radnom snagom, doveli su ovu poznatu američku i svjetsku kompaniju u nezavidan položaj, jer im nad glavom vise višestruke kontrole i moguće kazne u procesu proizvodnje aviona.
Sve je navodno gotovo, kako saznaju dobro objaviješteni izvori bliski ovom milijarderu, koji je ranije tvrdio da ga ne interesuju „mali poslovi” kao što je proizvodnja aviona u jednom od najpoznatijih i najcjenjenijih konglomerata na svijetu za proizvodnju civilnih ali i vojnih letjelica, piše Politika.
Posluju sa 150 država svijeta
Boeing posluje sa 150 država svijeta, za njega radi oko 170 hiljada radnika, širom Amerike i još u 65 zemalja a proizvode trenutno šest najpoznatijih i komercijalno najupotrebljavanijih aviona na svijetu.
Više od 10 hiljada letjelica, zapravo „pola svjetske letačke flote” čine avioni ovog džina. U vojnom smislu proizvode fascinantne letjelice za snabdijevanje gorivom u vazduhu KC–46 baziran na Boeingu 767, pa čuveni „Apač” helikopter–AH 64, vojne satelite i još mnogo toga.
Ipak izgleda da su glasine bile istinite i da je Elon Musk prelomio i iznio ponudu za zvaničnu kupovinu ovog giganta. Boeing je planirao izgradnju električnog aviona, potom i letjelice za odlazak u svemir ili barem turistička putovanja izvan granica atmosfere koja će biti daleko prijemčivija od sadašnjih astronomskih cijena za ovakve izlete u svemir.
Da li je Mask ipak osjetio da će to biti velika konkurencija njegovim naporima da „Space X” dovede u vrh istraživanja i putovanja u svemir. Već više od vijeka fabrika aviona Boeing ima tradiciju, logistiku, inženjere, stručnjake svih profila, fantastičan portfolio gdje čitavu planetu oblijeću njihove letjelice i skoro svaka zemlja na svijetu ima poneki Boeing avion.
Da li je ovo samo još jedan biznis poduhvat prepametnog milijardera ili svijet putovanja dobija nove dimenzije u budućnosti pod upravljačkom palicom ovog biznis genija. Kako ćemo putovati i da li će otvoriti novu eru u svemirskim putovanjima u budućnosti.
Poznato je da Boeing nije samo gigant u svjetskim razmjerama u proizvodnji komercijalnih aviona u civilnoj avijaciji već i jedan od navećih ugovarača za proizvodnju vojnih letjelica, lovaca posljednje generacije i sve većih transportnih aviona.
Jača, održiva i moderna kompanija
Musk zna šta radi, namjerava da poštuje naslijeđe Boinga ali želi da stvori još jaču, održivu kompaniju, modernu koja će smanjiti nivo ugljendioksida na planeti i doprinijeti kreacija novih ideja za budućnost. Želi da napravi avione nove generacije, koji neće zagađivati planetu, daleko lakše u fizičkom smislu i otvoriti novu eru u avio, svemirskom i zemaljskom transportu planete.
Svojim idejama doprinijet će boljitku čovječanstva smatraju Muskovi fanovi, jer je ova industrija stagnirala već godinama a on će je uvesti u novo doba avijacije. Još uvijek nije poznata cijena, ali govori se o aranžmanu koji će se otplaćivati „do vijeka” jer milijarde dolara nisu dovoljne za kupovinu ovog svjetskog giganta u istoriji ne samo američke već i svjetske avijacije, potrebna je i politička volja i dozvola.
Tako da sve na kraju zavisi od onoga koga je Musk javno podržao – Donalda Trumpa i njegove eventualne pobjede na američkim izborima petog novembra.