Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Kriza za električna vozila

Mnogi u Njemačkoj se vraćaju dizelašima i benzincima

elektricni automobil
Ilustracija: Unsplash

S 13,9 miliona osiguranih vozila i tržišnim udjelom od oko 25 posto među privatno registriranim vozilima, najveći njemački osiguravatelj automobila HUK Coburg može se osloniti na reprezentativne podatke o razvoju tržišta automobila.

Od početka godine broj onih koji su kupovali novo vozilo i koji su električni automobil zamijenili vozilom s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem popeo se na 34 posto, piše Frankfurter Allgemeine Zeitung pozivajući se na studiju osiguravatelja HUK Coburg.

Broj kupaca manji

Još 2021. broj vozača koji je mijenjao električne automobile benzincima i dizelašima bio je 14 posto. Smanjio se i broj novih kupaca električnih automobila.

U trećem tromjesečju 2024. godine samo 3,9 posto kupaca privatnih automobila odlučilo se za električni pogon.

Prethodno, u posljednjim kvartalima 2022. i 2023., udio prelaska s motora s unutrašnjim sagorijevanjem na električne automobile dosegnuo je 6,9 ​​posto i 6,6 posto.

Razlog vjerovatno nije samo ukidanje subvencija. Infrastruktura za punjenje također ne napreduje dovoljno brzo.

Infrastruktura ne napreduje

S 13,9 miliona osiguranih vozila i tržišnim udjelom od oko 25 posto među privatno registriranim vozilima, najveći njemački osiguravatelj automobila HUK Coburg može se osloniti na reprezentativne podatke o razvoju tržišta automobila.

Zanimljivo, nasuprot njemačkim i evropskim brojkama, prodaja električnih automobila u Kini i Sjedinjenim Američkim Državama snažno raste, prenosi HAK revija.