Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Zabilježen rast

Koje dodatne zimske linije bi mogao imati Sarajevo?

Foto: D. Begović/Fokus.ba

No, svakako je tržište prema Skandinaviji vrlo loše pokriveno i tu bi svakako Norwegian trebao imati zimskih letova prema Stockholmu (ljetna linija), te bi trebao otvoriti Copenhagen i to kao cjelogodišnju liniju. Alternativno te linije bi mogao imati i SAS. Velika bh. dijaspora to i te kako opravdavaju.

Sarajevo je osjetno povećao broj zimskih letova. No, evidentno postoji još prostora za povećanja na kojima bi aerodrom morao raditi.

Još malo rada

Prema Bliskom Istoku Sarajevo je uspjelo održati zimske letove Flydubaia koje ne samo da je razdvojio od Podgorice, već je ove zime čak i povećao (3-4 leta cijele zime, a tokom Nove godine sedam sedmičnih letova). I Flynas je ustalio zimske operacije za Sarajevo i to iz Jeddaha, te će ove godine imati tri sedmična leta, jedan više nego prošle godine.

Pegasus ove zime povećava broj letova za Istanbul na 14 sedmično, tri više nego prošle zime, Turkish povećava jedan let, a Ajet ima tri sedmična leta više nego prošle godine. To je ukupno sedam letova više nego prošle godine.

Tu i te kako ima prostora za dodatna povećanja letova prema Istanbulu, posebno Turkisha. I Air Cairo bi mogao imati bar jedan tjedni let za Egipat zimi.

U regiji Air Serbia bi trebala povećati broj letova za Sarajevo sa sedam sedmično na bar 10 , uvođenjem tri sedmična leta noću. Ovo bi bilo logično, posebno što Air Serbia ove godine ima bitno više ATR 72 nego prošle, te je najavila povećanje zimskih letova u regiju. Sarajevo je radi toga voljno duže raditi zimi nego sada, javlja zamaaero.

Više letova bi svakako trebao imati i Ryanair, a jednako tako i Wizz Air. Svakako bi više letova trebao imati i Eurowings, ali i Lufthansa, a moguće i Swiss.

Skandinavija za dijasporu

No, svakako je tržište prema Skandinaviji vrlo loše pokriveno i tu bi svakako Norwegian trebao imati zimskih letova prema Stockholmu (ljetna linija), te bi trebao otvoriti Copenhagen i to kao cjelogodišnju liniju. Alternativno te linije bi mogao imati i SAS. Velika bh. dijaspora to i te kako opravdavaju.

TUI je otvorio letove zimi za skijaše iz Londona, a takvih linija bi moglo biti i još zimi. Sarajevo ima tri velika skijališta i ovaj potencijal, koji nema ni jedan drugi aerodrom regije, bi se trebao bitno više iskoristiti zimi, na korist aerodromu i turizmu Sarajeva, zaključuje zamaaro.