Počeo projekat
Pepco ima nove, niže cijene osnovnih proizvoda
Ponuda se redovno osvježava i optimizuje s više od 130 novih kolekcija svake sezone.
Pepco je iznenadio svoje kupce novim, sniženim cijenama za nekoliko desetina proizvoda iz osnovnog asortimana, uključujući odjeću za djecu i odrasle, donji veš, posuđe, peškire, svijeće i druge popularne artikle za dom. Sniženja cijena idu i do više od 30% u odnosu na prethodnu godinu.
Iako inflacija i dalje predstavlja problem za mnoge od nas, u Pepcu ćemo ove sezone plaćati znatno manje za mnoge proizvode nego prošle godine*. Naprimjer, popularni duksevi za dječake sada su jeftiniji za 5 KM i koštaju 12 umjesto 17 KM, dok su sportske hlače za djevojčice snižene sa 12 na 10 KM.
Sniženja obuhvataju nekoliko desetina artikala iz ponude tekstila, uključujući majice, donji veš i spavaćice, kao i više od 20 proizvoda iz asortimana za dom, poput čaša ili prekrivača dimenzija 130×170 cm, koji su sada jeftiniji za 2,5 KM, dok su peškiri jeftiniji za 1 KM u odnosu na prošlu sezonu.
Sniženi artikli imaju posebnu oznaku “Iznimno niska cijena!”. Ove promjene su odgovor na potrebe kupaca koji se i dalje bore s posljedicama inflacije akumulirane posljednjih nekoliko godina. Popularni maloprodajni lanac ih je uveo kako bi osigurao najviši nivo zadovoljstva među kupcima, omogućavajući uštede bez kompromisa u kvalitetu proizvoda.
“Misija Pepca je jasna. Cilj nam je biti tržišni lider u ponudi proizvoda po niskim cijenama, kako bismo poboljšali život naših kupaca. Upravo zato smo uveli nove, niže cijene odjeće i proizvoda za dom. Želimo da svaka osoba koja uđe u Pepco bude sigurna da kupuje kvalitetne proizvode po izvrsnim cijenama, bez potrebe da traži druge opcije”, istakao je Tomislav Bekavac, voditelj Adria regiona.
Stavljajući kupce i njihove potrebe u prvi plan svega što radimo, uz neuporedivu veličinu našeg poslovanja, Pepco kontinuirano raste, širi se i prilagođava svoju ponudu, redovno popunjavajući police uzbudljivim, svima pristupačnim proizvodima. Njihov broj je izuzetno veliki, s obzirom da svaki prodajni objekat nudi 530 kategorija što je oko 13.000 proizvoda.
Ponuda se redovno osvježava i optimizuje s više od 130 novih kolekcija svake sezone.
*U poređenju s redovnim cijenama proizvoda u prodaji 2023. godine.