Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

"Swordsman"

Almir iz BiH kreirao popularnu videoigricu: Prva u Evropi, u SAD na drugom mjestu

almir brljak
Foto: Linkedin
Almir Brljak

Sinn Studio je danas nagrađivani i najprodavaniji studio za razvoj i objavljivanje videoigara virtuelne realnosti sa sjedištem u Torontu, Kanada

Mladić iz BiH Almir Brljak, kreirao je sa Alekom Sinnom videoigricu koja je stekla veliku popularnost u gaming industriji.

U Evropi je ta igrica na prvom mjestu po uspjehu a u SAD na visokom drugom mjestu, piše Akta.ba.

Almir je rođen u Novom Travniku, a odrastao je u Torontu.

Almir i Alek su svojevremeno u podcastu otkrili detalje kako su izgledali njihovi počeci.

Njihov studio “Sinn Studio” je mjesto svih kreativnih ideja.

Sinn Studio je danas nagrađivani i najprodavaniji studio za razvoj i objavljivanje videoigara virtuelne realnosti sa sjedištem u Torontu, Kanada.

Ova dva prijatelja iz djetinjstva ostvarili su veliki uspjeh u gaming industriji a igricu koja je na vrhu svjetskih listi razvili su sa skromnim budžetom od oko 20 hiljada dolara.

Kažu da su biznis pričom i poslovnim partnerstom još više učvrstili svoje prijateljstvo.

Etiku u radu smatraju ključem svog uspjeha.

Nakon četiri godine, Swordsman je zvanično igrica broj 1. u Evropi a u SAD je na visokom 2. mjestu.

Na platformi Playstation, igrica Swardsman generiše milione.

Swordsman je prema opisu Amazona srednjovjekovna borbena igra “zasnovana na fizici” a dizajnirana za virtuelnu stvarnost.

Igra sadrži vitezove, Vikinge, Mongole, samuraje, zombije, veliki izbor oružja i “borbi” te prilagođavanje igrača i majstora vještina koji će vam pomoći da izgradite lik koji odgovara vašem stilu igre.

“Swordsman smo razvili i pokrenuli Alek Sinn i ja sa skromnim budžetom od 20.000 dolara za razvoj i marketing (isključujući naš neplaćeni rad). Nastavio je da generiše milione na PlayStation VR platformi. Od svog lansiranja 2020. godine, Swordsman je konstantno bio jedan od pet najpreuzimanijih naslova na PlayStation VR. Međutim, četiri godine nakon lansiranja — dostigli smo novu prekretnicu: Swordsman je zauzeo #1 mjesto u Evropi i #2 mjesto u Sjevernoj Americi. Djeluje nadrealno, zauvijek smo zahvalni”, napisao je svojevremeno Brljak.

VR kao unosan biznis

Na pitanje zašto VR (Virtuelna stvarnost), odgovaraju da su već prije par godina znali da će to biti unosan poslovni izbor i put.

Inače, virtuelna stvarnost (VR) je simulirano iskustvo koje koristi 3D ekrane blizu oka i praćenje poza kako bi korisnik doživio impresivan osjećaj virtuelnog svijeta.

“Swordsman je bio ogroman poduhvat, kako lično tako i profesionalno. Svaki dan sam ponizan njegovim uspjehom i veoma sam uzbuđen zbog njegove budućnosti! Imamo velike planove i jedva čekamo da ih podijelimo sa svijetom”, napisao je Sinn.