Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Dug 3,6 kilometara

Probijena i desna cijev tunela Golubinja

Foto: Facebook / Autoceste FBiH

Završetak radova na dionici Poprikuše – Nemila je planiran polovinom sljedeće godine.

Na dionici Poprikuše – Nemila u sklopu gradnje tunela Golubinja danas je probijena i desna cijev tunela, dva mjeseca nakon što je probijena lijeva cijev ovog kompleksnog tunela.

Najduži cestovni tunel

Probijanjem i desne cijevi, tunel Golubinja dužine 3,6 kilometara koji se nalazi između Zenice i Žepča, kompletno je probijen.

Ovo je trenutno najduži cestovni tunel koji se gradi u BiH i znatno će skratiti put od Sarajeva ka sjeveru BiH, jer će biti izbjegnut obilazak brda, odnosno vožnja kanjonom rijeke Bosne.

“Radove na ovom dijelu autoceste na Koridoru 5C izvodi turska kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S., a nadzor nad izvođenjem radova vrši IRD Engineering S.r.l. iz Italije. Ugovor o izgradnji dionica Poprikuše – Nemila, potpisan je u novembru 2020. godine i obuhvata projektovanje i izgradnju 5,5 km nove autoceste. Oko 83 posto dionice obuhvataju objekti”, kazali su iz Autocesta FBiH.

Ugovor o zajmu i bespovratna sredstva

Vrijednost ugovorenih radova na dionici Poprikuše – Nemila iznosi 251.100.305 eura bez PDV-a.

Izgradnja ove dionice se finansira sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) i Evropskom investicijskom bankom (EIB) te bespovratnim sredstvima Evropske unije u iznosu od 41,17 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Završetak radova na dionici Poprikuše – Nemila je planiran polovinom sljedeće godine.