"Mitchell"
Popravak električnih vozila skuplji je za najmanje 20 posto od popravke benzinaca i dizelaša
Zanimljivo, manja je vjerovatnoća da će električna vozila trebati popravke okvira šasije
Popravak električnih vozila u prosjeku je skuplji od popravaka benzinaca i dizelaša.
Prema posljednjoj Mitchellovoj studiji (kompanija koja nudi rješenja za procjene štete), cijene popravaka električnih vozila, oštećenih u nesrećama, porasli su 2,5 posto u SAD-u i 3,95 posto u Kanadi tokom drugog tromjesečja 2024.
Mitchell je objavio prosječnu cijenu popravaka – 5.753 američkih dolara (5.144 eura) u SAD-u i 6.534 kanadskih dolara (4.327 eura) u Kanadi. Popravci vozila s pogonom na motore s unutarnjim sagorijevanjem u prosjeku su koštali znatno niže – 4.806 američkih dolara (4.297 eura) u SAD-u i 4.958 kanadskih dolara (3.283 eura) u Kanadi. To znači da je popravak električnih vozila oštećenih u sudaru bio 20% skuplji u SAD-u i 31% skuplji u Kanadi.
Popravke blagih hibrida su na istom nivou kao i popravci benzinaca. Međutim, složeniji plug-in hibridi su skuplji 12,5% od benzinaca u servisnim radionicama.
Zanimljivo, manja je vjerovatnoća da će električna vozila trebati popravke okvira šasije u usporedbi s ekvivalentima s vozilima s motorima s unutarnjim sagorijevanjem (5,21 posto prema 8,18 posto). Ovo sugeriše da bi strukturni integritet električnih vozila mogao biti veći.