Strabag i Cengiz
Otkrivamo ponude Austrijanaca i Turaka za dionicu autoputa južno od Mostara
Utrka između dvije poznate kompanije – ko će graditi 9,2 kilometra autoputa prema moru?
Fokus.ba došao je do zvaničnih informacija o ponudama za izgradnju dionice Mostar Jug – tunel Kvanj, a koja uskoro treba da počne. Dionica je duga 9,2 kilometara, a dijelom bi se trebala finansirati kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i to u iznosu od 60 miliona eura.
Najpovoljniju ponudu, prema aktu o otvaranju ponuda koji je u posjedu Fokusa, dala je austrijska kompanija Strabag i to u ukupnom iznosu od 179.077.554 eura.
Skuplja ponuda
Ova informacija dodatno potvrđuje pisanje našeg portala od prije dvije sedmice o tome da je Strabag favorit za izgradnju ove dionice.
Jednako kao i informacija da je ponuda turske kompanije Cengiz Insaat za ovu dionicu za skoro 10 miliona eura skuplja.
Njihova ponuda iznosi 190.738.809 eura i u Autoceste FBiH stigla je pola sata prije Strabagove ponude i to istog dana, 15. avgusta. Treću ponudu je dala bh. kompanija Euro-Asfalt i to 181.724.400 eura.
Druge dionice
Prema nezvaničnim informacijama, azerbejdžanski Azvirt se povukao i nije zvanično predao svoju ponudu. Ranije su iz Autocesta FBiH najavljivali da bi ova dionica mogla biti izgrađena do 2028. godine.
Podsjetimo, Fokus je u prethodnom tekstu na osnovu insajderskih informacija, pisao o tome da se za dionicu tunel Kvanj – Buna kao favorit spominje Azvirt, dok je Cengiz favorit za izgradnju dionica Mostar Jug – Mostar Sjever i tunel Prenj, inače najskuplji objekt na autoputu Koridora 5C u BiH.
Gradnja ovog tunela trebala bi koštati više od 1,6 milijardi KM.