Nestvarne cifre
Marca otkrila koliko Real dnevno zarađuje od Mbappea i novih dresova
Ono što Realu donosi najveći profit na novom Bernabeuu je zadnja postaja zlatnog rudnika. Nalazi se na kraju, ali je obavezna. To je ogromna klupska prodavnica kojem savršeno pristaje naziv “mega” store
Velika obnova Santiago Bernabeua, u sklopu koje su prošireni klupski muzej i megastore, osvajanje Lige prvaka te dovođenje Kyliana Mbappea, učinili su dva spomenuta svetišta na Realovom stadionu nevjerovatnim tvornicama novca. Ovo otkriva Marca u reportaži iz muzeja i prodavnice u kojoj piše:
“Obnova je pretvorila Bernabeu u rudnik zlata. Najprofitabilniji u svijetu nogometa”
“Obnova je pretvorila Bernabeu u rudnik zlata. Najprofitabilniji u svijetu nogometa. Da će to postati dao je naslutiti prvi dan prodaje Mbappeovog dresa, kada je zbog navale na njega pala stranica Realove online prodavnice, a djelatnici u megastoreu na stadionu nisu mogli disati.”
Realov muzej više ne želi biti drugi u gradu muzeja. Želi uzeti primat jednom od najpoznatijih na svijetu
Marca navodi da je Realov muzej 2019. posjetilo 1.3 miliona ljudi, po čemu je u Madridu, gradu muzeja, ispred njega bio samo glasoviti Prado. Jedan od najpoznatijih muzeja svijeta prošle godine je posjetilo rekordnih 3.2 miliona. No, Real mu je velikim proširenjem svog muzeja bacio rukavicu u lice. Sada se klupski muzej proteže na 4.2 hiljada kvadrata i četiri sprata.
“To je prva stanica zlatnog rudnika, koju sada posjećuje od 5 do 6 hiljada ljudi dnevno. Cijene ulaznica za muzej i obilaske stadiona kreću se od 29 do 50 eura.”
🤩 Discover every detail of our new flagship megastore at the Bernabéu!#RealMadrid pic.twitter.com/y72mdQZA2V
— Real Madrid C.F. 🇬🇧🇺🇸 (@realmadriden) July 4, 2024
“Megastore je poletio zahvaljujući tome što je preuzeo IKEA strategiju”
Ipak, dodaje Marca, ono što Realu donosi najveći profit na novom Bernabeuu je zadnja postaja zlatnog rudnika. Nalazi se na kraju, ali je obavezna. To je ogromna klupska prodavnica kojem savršeno pristaje naziv “mega” store.
Španci ističu da je tajna njegovog senzacionalnog uspjeha što je “kopirao IKEA-inu tihu i inteligentnu strategiju”. S pomoću nje je za kratko vrijeme postao jedan od najposjećenijih punktova u glavnom gradu Španije. “Ne stajemo ni na sekundu”, govori poslovođa prodavnice i nastavlja:
“Svaka osoba koja uđe u prodavnicu prosječno potroši od 100 do 150 eura”
“Svaka osoba koja uđe u trgovinu potroši u prosjeku između 100 i 150 eura, a najviše bude 3 hiljade ljudi dnevno. Otkako su u prodaju došli novi dresovi, dnevna zarada je od 400 do 500 hiljada eura.
Cijene dresa kreću se od 100 do 185 eura, koliko košta majica s prezimenom igrača, brojem i grbovima.”
Marca zaključuje: “Realov megastore teško će trajno imati ovakve brojke, ali bez obzira na to njegova profitabilnost je senzacionalna.”