Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Facebook želi omogućiti sadržaj koji korisnici žele čitati

facebook nova opcija

Koliko puta dnevno i iskusni internauti ‘padnu’ pa kliknu na Facebook sadržaj naslovljen samo tako da privuče pažnju, bez posebno zanimljivog sadržaja? Najpopularnija društvena mreža na svijetu odlučila je iznaći rješenje ovog prilično značajnog problema tako da prilagodi algoritme prema tome koliko korisnici uopće provedu čitajući kliknuti sadržaj.

Već sada je sadržaj na timelineu najpopularnije društvene mreže na svijetu prilagođen svakom korisniku, no na njemu se nalazi i dosta smeća u vidu linkova koji vode tek na jednu sliku/filmić, nerelevantan ili potpuno lažiran sadržaj.

S novim rješenjem i algoritmima, korisnici bi trebali početi dobivati više sadržaja kojeg žele čitati. Uobičajene interakcije poput dijeljenja sadržaja s drugima ili stavljanja neke oznake (like, haha, wow i sl.) ne pružaju uvid u cijelu sliku, niti u kvalitetu sadržaja. Rješenje koje je odlučio implementirati Facebook sada će uzeti u obzir i vrijeme koje korisnici provedu čitajući kliknuti sadržaj. Pri tom, naglašava Facebook, neće biti mjereno vrijeme potrebno za učitavanje sadržaja.

Facebook navodi i kako većina stranica na toj društvenoj mreži neće uočiti nagle izmjene u ponašanju svojih čitatelja. Međutim, brojne stranice (koje uključuju i one ovjerene) koje se oslanjaju na upitan clickbait sadržaj (‘nećete vjerovati šta se dogodilo!’) mogle bi uočiti značajan pad s vremenom.

Vrijedi dodati i kako je u službenom tekstu Facebook spomenuo tek Instant Articles značajku i mobilne preglednike, dok o desktop izdanju nema mnogo govora.