Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Sektor trgovine

Pepco slavi žene: Dan žena kroz prizmu poznatog lanca trgovina

pepco bih
Foto: Pepco

Trenutno u Pepcu u Bosni i Hercegovini od ukupno 262 zaposlenih više od 92% čine žene

Direktorice, blagajnice, menadžerice, skladištarke, savjetnice za kupce. Žene čine čak 93% radne snage Pepca u Evropi. Njihov doprinos promjenama u sektoru trgovine je ključan jer kreiraju ponudu koja osvaja srca miliona žena – kupaca u Bosni i Hercegovini i širom Evrope.

U 2023. godini Pepco je zaposlio više od 30.000 žena u cijeloj Evropi. Dame zauzimaju različite pozicije, poput blagajnica, dizajnerica, agentica za nabavku ili savjetnica za kupce. Agnieszka Jaworska, komercijalna direktorica Pepco Grupe, vjeruje da otvorenost i podrška razvoju žena koje rade u Pepcu dovode do veće efikasnosti poduzetih aktivnosti.

“Donedavno je postojala jasna razlika između sektora i pozicija smatranih tipično muškim ili ženskim. Sada takve podjele gube na značaju. Promjena se dogodila u nama ženama. Mi smo snažne i svjesne svojih prednosti. Želimo se razvijati, zbog čega tražimo mjesta i ljude koji će nas u tome podržati. U odjelu kojim upravljam, djevojke čine čak 80% osoblja. Raznolikost je ključna vrijednost u Pepcu, zbog čega podržavamo sve naše radnice i radnike u njihovom rastu”, naglašava Jaworska.

Trenutno u Pepcu u Bosni i Hercegovini od ukupno 262 zaposlenih više od 92% čine žene. Gledano po odjelima, u HR-a ih je 100%, a približan postotak je i u operativnom i marketinškom odjelu.

U Pepco trgovinama u BiH od ukupno 30 voditelja trgovina 26 su žene, što znači da skoro 87% žena predvodi timove koje su također uglavnom sastavljeni od žena. Zapošljavanjem žena u trgovinama Pepco pokazuje da brine o potrošačima i da ih najbolje razumije. Iz poznatog lanca pokazuju da savršeno razumiju koliko je važna topla i mirna porodična atmosfera u njihovim trgovinama, kao i otvorenost prema potrebama svih kupaca.

U Pepcu uglavnom kupuju žene!

Istraživanja pokazuju da žene čine 87% Pepco kupaca. U prosjeku, one imaju oko 39 godina i jedno ili dvoje djece. Njih 55% ima djecu do 14 godina. Čak 90-96% žena s većine tržišta na kojima je Pepco prisutan prepoznaje taj brend. U istraživanju provedenom 2023. godine, kupci u trgovinama su istakli da je kupovina u Pepcu odličan način za odmor:

“Kupovina u Pepcu omogućava mi da zaboravim na stvarnost. Mogu reći da mi pokaže da napunim baterije“, poručuje Mirela.

“Posjeta Pepcu mi pruža priliku da budem spontana i kupujem dekoracije ne trošeći previše novca”, dodaje Nina, također kupac iz BiH.

Pepco nudi izuzetno raznoliku ponudu – oko 530 kategorija proizvoda ukupno, uključujući 23% odjeće i dodataka za odrasle, kao i odjeću za djecu koja čini oko 30% ponude lanca, zatim kućni dodaci koji čine oko 27% asortimana. Kompanija redovno ažurira i mijenja svoj asortiman, uvodeći oko 250 novih proizvoda sedmično i 130 novih kolekcija svake sezone.

“Raznolikost, ali uvijek po izuzetno niskim cijenama – to je ono što kupci mogu pronaći u našim trgovinama. Na istom mjestu mogu kupiti odjeću za sebe i svoje najdraže, ali i dodatke za dom. Razumijemo koliko je atmosfera važna, zbog čega osiguravamo ugodno okruženje u trgovinama, a naši zaposleni su uvijek spremni ponuditi pomoć i savjet. Ja sam zaposlenica Pepca, ali i kupac, i ova dvostruka perspektiva omogućava mi da bolje razumijem i ispunim očekivanja ljudi koji posjećuju naše prodavnice”, primjećuje Anela, menadžerica jedne od sarajevskih trgovina.

Popusti i programi podrške

Lanac nudi posebne popuste za kupovinu svojim zaposlenicima. Pepco je također implementirao inicijative koje ciljaju na pomoć svojim ženskim i muškim zaposlenicima s pravnim i finansijskim pitanjima, kao što su telefonska linija za hitne pozive otvorena 24/7 ili Program podrške zaposlenicima koji nudi anonimne i besplatne stručne savjete ne samo onima koji rade u Pepcu, već i njihovim članovima porodice.