Zenica
Nagrađivane predstave “Sedam strahova” i “Tri dana” ove sedmice u BNP-u
U četvrtak, 19. oktobra u 20 sati na repertoaru je predstava “Tri dana” prema tekstu Romana Sikore, u režiji Tanje Miletić-Oručević i u produkciji Bosanskog narodnog pozorišta Zenica
Bosansko narodno pozorište Zenica ove će sedmice publici ponuditi izvedbu dvije višestruko nagrađivane predstave u produkciji te pozorišne kuće.
U utorak, 17. oktobra u 20 sati bit će izvedena predstava “Sedam strahova” prema romanu Selvedina Avdića, u režiji Selme Spahić i u produkciji Bosanskog narodnog pozorišta Zenica.
Od premijernog izvođenja, predstava je osvojila jedanaest nagrada i ostvarila pet festivalskih učešća, i to u: Temišvaru (Rumunija), Subotici i Užicu (Srbija), te u Brčkom i Zenici.
-Zaista, već skoro trideset godina živimo noćnu moru u kojoj smo paralizirani strahovima koji, kao i u romanu, imaju različite oblike, težine, brzine, naravi i namjere… Živimo u svijetu džina, prikaza i duhova, koji izviru iz kolektivne traume s kojom se nikada nismo suočili. Živimo u društvu u kojem nema mjesta za pitanja; dapače bojimo ih se postavljati. Upravo će pitanje ‘Gdje je Aleksa?’ trgnuti našeg glavnog junaka iz njegove ustajale svakodnevnice. Tragajući za Aleksom, Besim će biti primoran da se suoči s vlastitom krivicom, ali i onom kolektivnom – krivicom svoga grada – kazala je dramaturginja Emina Omerović.
Na repertoaru i “Tri dana”
U četvrtak, 19. oktobra u 20 sati na repertoaru je predstava “Tri dana” prema tekstu Romana Sikore, u režiji Tanje Miletić-Oručević i u produkciji Bosanskog narodnog pozorišta Zenica. Od premijerne izvedbe, predstava je osvojila sedam nagrada učešćem na pet pozorišnih festivala u Tuzli, Mostaru, Konjicu, Bugojnu i Jajcu.
-Glavni lik i narator istovremeno, Gospodin B., ogroman je poklonik kapitalizma. Toliko gorljiv da i kad izgubi sve, vlasništvo i bankarsku karijeru i završi kao beskućnik ispod mosta, drži drugim beskućnicima seminare o osnovnim stubovima kapitalizma. Tako je velika njegova vjera u ‘homo fabera’ i tržišnu utakmicu da počinje funkcionisati kao luda, naivac kog varaju sitni prevaranti. Njegov konačni pad – situacija u kojoj s razbijenom glavom i slomljenom nogom umire tri dana na ulici pred očima ravnodušnog društva – samo je krajnja konsekvenca tržišne utakmice u kojoj je izgubio – kazala je rediteljica Tanja Miletić Oručević.