Novi vizuelni identitet proizvoda Rafinerije ulja Modriča
U Modriči je danas promoviran novi vizuelni identiteta proizvoda Rafinerije ulja.
– Još bolji kvalitet, dobro poznatih proizvoda, pakujemo u novu ambalažu s novim etiketama. Za nas ovo je historijski trenutak koji se u naših, preko 60 godina postojanja, dešava tek četvrti put. Cilj ove promocije jeste predstavljanje novog identiteta s kojim namjeravamo vratiti proizvode Rafinerije na tržišta koja ona po svom kvalitetu sigurno zaslužuje, kao i osvojiti nova, rekao je u Evgeny Kochnev, generalni direktor Rafinerije ulja Modriča.
Načelnik Uprave za marketing “Optima Grupe” Banja Luka Aleksandar Ivanković rekao je da će proizvodi Rafinerije ulja Modriča u novom pakovanju na tržištu Bosne i Hercegovine na policama biti već od 14.marta ove godine, dok će na inostranom tržištu biti plasirane mjesec dana kasnije, saopćeno je iz Uprave za marketing „Optima grupe“.
Nova dizajnerska rješenja rađena su u skladu s istraživanjima tržišta i na osnovu anketiranja naših potrošača. Dobro poznat i prepoznatljiv kvalitet motornih ulja, proizvedenih u novom „Blending centru” sada pakujemo u bolju, jednostavniju, elegantniju i lako prepoznatljivu ambalažu.
Rafinerija ulja Modriča u 2015. godini povećala je obim proizvodnje motornih ulja i maziva za više od tri posto.
Na domaćem tržištu kao prioritetnom, obim realizacije motornih ulja i maziva povećan je za 11 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Modernizacija proizvodnih pogona dio je dugoročne strategije unapređenja poslovanja Rafinerije ulja Modriča.
Prve naredne investicije prelaze 10 miliona eura, rekao je Evgeny Kochnev, saopćeno je iz Uprave za marketing „Optima grupe“.