Hrana je emocija koja nas odaje
U sarajevskoj Vijećnici 3.marta je u organizaciji Media Marketinga održana jednodnevna manifestacija „Kanski lavovi u Sarajevu“ koja je okupila najbolje kreativne direktore iz regiona koji su osvojili Kanske lavove na najprestižnijem festivalu marketinške struke u Evropi.
Toni Tomašek (kreativni direktor agencije Publicis Groupe Slovenija, Ljubljana), Dušan Drakalski (regionalni kreativni direktor agencijske mreže New Moment New Ideas Company), Vladimir Ćosić (kreativni direktor agencije McCann Beograd), Vlatko Dimovski (I&F McCann Grupa, glavni operativni direktor agencije McCann Adriatic), Žarko Veljković i Ivana Zeković (kreativni direktori agencije Saatchi&Saatchi Beograd) napravili su inspirativne prezentacije iz kojih su se mogle čuti intimne priče i putevi dolaska do novih ideja i uspjeha na evropskoj kreativnoj sceni.
Atlantic grupa kao multinacionalna kompanija koja svoje poslovanje bazira na kreativnosti kao najvažnijem gorivu za uspjeh priredila je jedinstveni kreativni dogadjaj za sve učesnike. Hrana je emocija u Atlantic grupi. Suština svakog dobrog zalogaja je u emociji koju budi baš kao i svaka dobra ideja. Zbog toga su vrhunski kreativci iz naše regije i Evrope mogli da degustiraju kreativni meni nastao u saradnji sa Vivo catering agencijom iz Slovenije i inspirisan proizvodima Atlantic grupe na nov i inovativan način, jer šta je nova ideja nego kombinacija postojećih elemenata na nov način…
Tako su nastali najneobičniji zalogaji u kojima je Smoki združen sa delikatesnom Argeta paštetom od tune i najfinijim Bakina tajna džemom od divlje organske borovnice…čips je ogrnut domaćom sjeckanom paprikom Bakina tajna, mladi špinat je u zagrljaju sa gljivom, pinđurom Bakina tajna i parmezanom itd…
Nakon degustacije gosti su imali priliku da podijele emocije koje u njima bude ovi neobični ukusi na pokretnoj Galeriji ideja na samom CUBE-u, ali i da otkriju šta njihov omiljeni zalogaj govori o njima kroz neobičnu tipologiju karaktera zasnovanu na omiljenom zalogaju izabranom sa trpeze.
„Argeta pašteta u domaćem tijestu – ukus mog djetinjstva“, „kao da sam kod kuće i kad nisam kod kuće“, „zalogaji koji hrane naše uspomene“, „sladak ukus za emotivno gladne“, „ajvar sa slatkim domaćim kuglicama, neodoljivo dobro“…samo su neki od komentara učesnika koji su uživali u kreativnoj igri pokazavši da je hrana povod za razgovor, komunikaciju, razmjenu ideja i dobru energiju.
O inovativnom konceptu predstavljanja kompanije, ali i promociji različitih proizvoda i brendova unutar Atlantic grupe (Smoki, Argeta, Bakina tajna, Donat Mg, Cockta, Cedevita) Aleksandra Kreger Brus, direktorica marketinga AG izjavila je: „pokretna galerija ideja CUBE je samo jedan u nizu inovativnih projekata koji je centralni marketing Atlantic grupe pokrenuo sa željom da budemo u direktnijem i prisnijem kontaktu sa našim potrošačima i kupcima, razmjenjujemo ne samo informacije već i emocije i doživljaje…“
CUBE je također i inspirativan kanal za povezivanje biznisa sa umjetnošću, mladim kreativcima i mladim potrošačima, posebno onim koje danas popularno nazivamo „millennials“ – novom, zahtjevnijom generacijom koja želi dublji i smisleniji angažman sa brendom i iskustvo za sva čula.
U narednom periodu očekuje nas još neobičnih i maštovitih događaja na najrazličitijim lokacijama u cijeloj regiji.”