"Glavu gore"
U FBiH počinje kampanja protiv korištenja mobitela u saobraćaju
Voditeljica Odjela za promociju i komunikacije BH Telecoma Nađa Lutvikadić – Fočo napominje da je kampanja posebno usmjerena ka mlađoj populaciji koja u dosta većoj mjeri koristi mobilni telefon, te da je „Glava gore“ ključni slogan kampanje koja za cilj ima da sačuva živote i zdravlje učesnika u saobraćaju
Federalno ministarstvo prometa i komunikacija, u saradnji sa BH Telecomom i HT Eronetom, u periodu od 2. do 30. aprila planira provesti medijsku kampanju „Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu“.
Sekretar Ministarstva Sanela Jakubović ističe da će ova dva telekom operatera u svojim kapacitetima promovisati nekorištenje mobitela u prometu, što će u konačnici dovesti do smanjenja saobraćajnih nesreća.
Načelnik Jedinice za sigurnost u Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija Tomislav Bojić naglašava da su podaci o saobraćajnim nesrećama u proteklim godinama porazni, s obzirom na veliki broj smrtnih slučajeva i teško ozlijeđenih osoba.
– Uzimajući u obzir istraživanja koja su provedena u zemljama Evropske unije, a koja su pokazala da je mobitel jedan od glavnih uzroka prometnih nesreća u EU, odlučili smo pokrenuti ovu medijsku kampanju. Prikazali smo kako mobitel djeluje na sve sudionike u prometu, posebno na vozače. Istraživanja su pokazala da je korištenje mobitela izuzetno opasno i mi kampanjom želimo ukazati na rizike korištenja mobitela – izjavio je Bojić.
Dodao je da se danas postavlja pitanje kako je mobitel postao jedan od glavnih uzročnika prometnih nesreća, te da će se u kampanju uključiti i kantonalni MUP-ovi, odnosno policajci koji će vozačima skretati pažnju na opasnosti korištenja mobitela u toku vožnje.
U posljednje dvije sedmice kampanje bit će pojačane policijske kontrole na cestama, a posebno će se obraćati pažnja na vozače koji koriste mobitele u toku vožnje.
Voditeljica Odjela za promociju i komunikacije BH Telecoma Nađa Lutvikadić – Fočo napominje da je kampanja posebno usmjerena ka mlađoj populaciji koja u dosta većoj mjeri koristi mobilni telefon, te da je „Glava gore“ ključni slogan kampanje koja za cilj ima da sačuva živote i zdravlje učesnika u saobraćaju.
Voditeljica Odjela za korporativne komunikacije HT Eroneta Misijana Brkić – Milinković je kazala da će HT Eronet promovirati kampanju na 20 bilboarda u Hercegovini, na lokalnim radiostanicama, a zatim i na portalima i putem društvenih mreža.
– Istraživanja ukazuju da je pet sekundi potrebno u prosjeku da se odgovori na poruku na mobitelu, ali to znači da smo pet sekundi slijepi u prometu i tu se stvara ogromna mogućnost da se dogodi nesreća. Posljedice su nesagledive i mi želimo poručiti da moramo biti sigurni i odgovorni u prometu i da tipkanjem po mobitelu u toku vožnje ozbiljno ugrožavaš svoj i tuđi život – zaključila je Brkić – Milinković.