Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

berlinale

Dokumentarni film ‘Kiss the Future’ doživjet će svjetsku premijeru na Berlinskom film festivalu

l_82a6e99a3c8e3e436eba40beb9964139

Film je produciran u saradnji sa sarajevskom producentskom kućom Fabrika. Produkcijska menadžerica za Bosnu i Hercegovinu je Perla Ovadija Mosca. Fifth Season je finansirao film, pružao konsultantske usluge, te je zadužen za svjetsku distribuciju sa WME

Dokumentarni film ‘Kiss the Future’ danas će doživjeti svoju svjetsku premijeru na ovogodišnjem Berlinskom filmskom festivalu u sklopu Berlinale Specijalnog programa.

Dokumentarac je režirao Nenad Čičin-Šain (“The Time Being”), scenarista je Bill S. Carter (“Miss Sarajevo”), po ideji Čičin-Šaina i Cartera. Producenti filma su Matt Damon i Ben Affleck za Pearl Street Films, te Sarah Anthony za Good Wolves Productions.

“Kiss the Future” apostrofira pošast nacionalizma u razaranju života, te ulogu umjetnosti kao sredstva otpora i aktivizma. Kiss the Future prikazuje život urbane zajednice u opkoljenom gradu, televizijskih profesionalaca okupljenih oko emisije Rat Art, mladih ljudi koji su upućeni jedni na druge u vrijeme kada ljubav postaje čin prkosa, a rok i pank muzika inspirišu i odvlače pažnju od svakodnevne noćne more granata i snajpera.

Nadahnut lokalnim otporom, Bill S. Carter je kao američki humanitarni radnik iz opkoljenog Sarajeva uspio kontaktirati najveći svjetski bend U2, s ciljem pomoći u podizanju globalne svijesti o razornom sukobu. Tokom ljeta 1993. godine, njihova ZOO TV turneja uključivala je direktne satelitske intervjue sa Sarajlijama koji su posjetiteljima koncerata opisivali svoje ratne nedaće. Po završetku intervjua, bend je obećao da će svirati u Sarajevu čim se sukob okonča, što je rezultiralo legendarnim koncertom, kojem je u slobodnom gradu prisustvovalo 45.000 fanova. Koncert ostaje trajno urezan kao slavlje – zajednička uspomena u sjećanjima Sarajlija – dokaz da nisu samo preživjeli strahote, već usprkos njima i ojačali. Usred užasa najtamnijih ljudskih poriva, muzika i umjetnost postali su čin prkosa.

U filmu su prikazane mnoge Sarajlije, kao što su Srđan Gino Jevđević, Enes Zlatar, Alma Ćatal Hurem, Asja Dupanović, Boris Šiber, Nurdžahan Rešo, Miro Purivatra, te Vesna Andree Zaimović i Senad Zaimović.

Izvršni producenti Drew Vinton, Madison Ainsley, Alan Moloney, Jennifer Pitcher, Nenad Cicin-Sain i Bill S. Carter. Kreativni tim čine montažer Eric Bruton, dizajner tona Samir Fočo („Mission Impossible: Fallout”), mikser tona Ron Bartlett („Dune”). Muziku potpisuje Howie B („The End of Violence”).

Film je produciran u saradnji sa sarajevskom producentskom kućom Fabrika. Produkcijska menadžerica za Bosnu i Hercegovinu je Perla Ovadija Mosca. Fifth Season je finansirao film, pružao konsultantske usluge, te je zadužen za svjetsku distribuciju sa WME.

Nenad Čičin-Šain je nedavno završio scenarij za film “These People“, započet kao ideja predstavljena produkcijskoj kući Pearl Street Films u vlasništvu Matta Damona i Bena Afflecka. Film je onda kupio Bron Studios nakon više ponuda tokom pandemije. Nenadovo prvo režisersko ostvarenje, “The Time Being“, u kojem glume Frank Langella, Wes Bentley, Sarah Paulson, te Corey Stroll, premijerno je prikazano na Toronto film festivalu 2012. godine. Nenada predstavlja Gaby Morgermann kroz WME.

Bill Carter je autor tri knjige (“Fools Rush In”, “Red Summer”, i “Boom, Bust, Boom”), i režiser nagrađivanog dokumentarca “Miss Sarajevo” (International Monitor Award). Carter je 2009. godine postao počasni građanin grada Sarajeva za njegov doprinos tokom rata u Bosni i Hercegovini. Živi u Sedoni, AZ, te je profesor prakse na Northern Arizona University, gdje predaje filmsku produkciju. U posljednjih trideset godina proputovao je cijeli svijet snimajući dokumentarce i pišući priče za magazine. Interesuju ga ljudska prava, podučavanje, uloga umjetnosti u sukobu, saradnički kreativni proces, smijeh i znatiželja.