ViK Sarajevo
Za račune za vodu i odvodnju tokom 2022. godine naplaćeno gotovo 48,5 miliona KM
Tokom 2022. godine, kako se dodaje, preduzeće je svojim potrošačima fakturisalo 48.366.720 KM što je također za jedan posto više od 2019. godine koja se smatrala najuspješnijom u tom segmentu poslovanja
Kantonalno javno komunalno preduzeće “Vodovod i kanalizacija” d.o.o. Sarajevo naplatilo je po osnovu ispostavljenih računa za vodu i odvodnju tokom 2022. godine, kako navode, rekordnih 48.415.487 KM.
Ističu da je u 2022. povećan postotak naplate za jedan posto u odnosu na 2019. godinu kada je zabilježen do tada najveći priliv sredstava po osnovu ispostavljenih računa u iznosu od 48.032.156 KM.
Tokom 2022. godine, kako se dodaje, preduzeće je svojim potrošačima fakturisalo 48.366.720 KM što je također za jedan posto više od 2019. godine koja se smatrala najuspješnijom u tom segmentu poslovanja.
– Služba naplate i obračuna utroška vode tokom 2022. godine provodila je brojne aktivnosti kako bi se ostvario što veći procenat naplate, od stalnih kontakata sa dužnicima, isključivanja dužnika kada to tehnički uvjeti dozvoljavaju, potom sklapanjem ugovora o odgođenom plaćanju kojim je dužnicima data mogućnost otpisa zateznih kamata i slično. Predanim radom uposlenika preduzeća uspjeli smo od pravnih i fizičkih lica naplatiti desetogodišnja dugovanja. Ovo je naš najveći naplaćeni iznos od momenta uvođenja sistema naplate poslije rata, od 1996. godine do danas – kazao je izvršni direktor za ekonomske i pravne poslove ViK-a Amar Nović.
Pozitivni pomaci, kako je rečeno, napravljeni su i kada je riječ o očitanju vodomjera. Naime, tokom 2022. godine očitano je 93 posto vodomjera potrošača KJKP “Vodovod i kanalizacija” d.o.o. Sarajevo (prosječno mjesečno evidentirano oko 110.216 vodomjernih mjesta), što predstavlja pomak s obzirom na to da prethodnih 10 godina procenat očitanja nikad nije bio veći od 92 posto.
Po riječima izvršnog direktora Novića najveći problem za očitanje vodomjera jesu zatvoreni ili napušteni objekti, zatim vlasnici koji ne dozvoljavaju pristup objektima i vodomjerima i koji na taj način sprečavaju uposlenike ViK-a da rade svoj posao.
– Uprkos brojnim izazovima sa kojima se susrećemo, očekujemo da se pozitivan trend u poslovanju preduzeća nastavi i da našim korisnicima omogućimo uredno vodosnabdijevanje i što kvalitetniju uslugu – zaključuje Nović, saopćeno je iz ViK-a.