RAK
Medijima u BiH distribuisani edukativni spotovi o zaštiti djece na internetu
Kroz istraživanja, analizu i statističke podatke, cilj projekta je ukazivanje na potrebu stalne i preventivne edukacije, kao glavnog koraka u zaštiti djece na internetu i digitalnim platformama
U okviru projekta Regulatorne agencije za komunikacije Zaštita djece na internetu u sistemima korisnika dozvola RAK, Agencija je svim nosiocima dozvola danas stavila na raspolaganje linkove sa serijom edukativnih TV spotova i radio džinglova čiji je cilj probuditi svijest djece, roditelja i svih korisnika interneta o opasnostima koje vrebaju u online svijetu.
Kroz istraživanja, analizu i statističke podatke, cilj projekta je ukazivanje na potrebu stalne i preventivne edukacije, kao glavnog koraka u zaštiti djece na internetu i digitalnim platformama.
Spotovi i radio džinglovi pod sloganom Edukacijom do sigurnosti djece na internetu – WEBOBRAN, premijerno su, tokom proteklog mjeseca, prikazani na Konferenciji o medijskoj i informacijskoj pismenosti u BiH i zajedno čine prikaz realnih dešavanja i opasnosti sa kojima se djeca susreću na internetu.
Njihov cilj je da ukažu na negativne posljedice virtuelnog svijeta, poput: vrbovanja, obmane, krađe identiteta, sekstinga ili pornografije, ali i da pruže korisne savjete koji mogu pomoći, kako djeci tokom boravka na internetu, tako i roditeljima u zaštiti djece.
Spotovi i radio džinglovi su rađeni sa različitom tematikom za ciljnu publiku kojoj su namijenjeni. Snimci koji su za mlađu djecu, za glavnog lika imaju poznatog bosanskohercegovačkog YouTube-ra, Cerixa, koji donosi niz savjeta i trikova za djecu i njihovu sigurnost na internetu. Snimci za tinejdžere prikazuju opasnosti sa kojima se većina mladih susreće u online svijetu. Takođe, tu su i spotovi koji donose preporuke, mehanizme i alate pomoću kojih se djeca mogu zaštititi od neprimjerenog video sadržaja koji se plasira na društvenim mrežama, saopćeno je iz RAK-a.
Agencija poziva sve radio i televizijske stanice u BiH da emitovanjem edukativnih spotova i radio džinglova, u odgovarajućim segmentima programa i terminima emitovanja redovne programske šeme, u narednom periodu daju svoj doprinos edukaciji djece o potrebi pravilne upotrebe interneta i digitalnih tehnologija i time doprinesu zaštiti djece u online svijetu.