Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

sad

Trgovine spuštaju cijene, jer se sve manje kupuje odjeća

kupovina – shoping – odjeca-unsplash

“Bit ćemo vrlo oprezni pri nabavi odjeće za drugu polovinu godine”

Američki potrošači zbog inflacije su naglo smanjili kupnju odjeće, što je potaknulo trgovce da snize cijene kako bi se riješili zaliha. Početkom avgusta izvršni direktori američkih maloprodajnih divova Walmarta i Targeta bili su prisiljeni uvesti velike popuste i smanjiti ponudu.

Victoria's Secret, Urban Outfitters i Kohl's priopćili su ove sedmice da kupci kupuju samo određene vrste odjevnih predmeta. Iako nisu naveli primjere, primijetili su da će kupci ipak posegnuli za novčanikom ako je cijena povoljna.

Urban Outfitters i Victoria's Secret izvijestili su da bilježe pad prodaje robnih marki prilagođenih mlađoj publici. Linija Victoria's Secreta PINK, namijenjena tinejdžerima i mladim ženama, zabilježila je slabiju prodaju u drugom tromjesečju od brendova rublja i odjeće za spavanje.

“Bit ćemo vrlo oprezni pri nabavi odjeće za drugu polovinu godine”, rekao je glavni izvršni direktor Victoria's Secreta Martin Waters.

Mladi kupci Urban Outfittersa s manjim budžetom odustajali su od kupnje odjeće po punoj cijeni i čekali su promotivne ponude, kazao je izvršni direktor tvrtke Richard Hayne.

Kohl's je priopćio da je prodaja odjeće za djecu zabilježila pad u drugom tromjesečju jer je dizajn bio previše pomodan i nedovoljno bazičan, dok je prodaja ženske odjeće bila bolja od drugih kategorija.

Izvršna direktorica Kohl'sa Michelle Gass naglasila je poremećaje u nabavi koji su izazvali haos u rasporedu plasmana odjeće. I u Walmartu i u Targetu navode da teško prodaju odjeću koja je stigla s nekoliko sezona zakašnjenja, pa su odlučili agresivno sniziti cijene. Svijetla tačka prodaje bila je moderna ženska odjeća, dodaju u Targetu.

Analitičarka Jane Hali and Associatesa Jessica Ramirez rekla je da je primijetila velika sniženja robnih marki Gap i Old Navy, dok je skuplja marka elegantne uredske odjeće Banana Republic uspjela prodati više odjevnih predmeta po redovnoj cijeni. I Macy's i Kohl's ističu solidnu potražnju za elegantnom i radnom odjećom, navodi Reuters.