gradsko vijeće
Tuzla uvodi plaćanje parkinga putem mobilne aplikacije i SMS-a
Implementacijom ove inicijative građanima će biti omogućeno plaćanje dnevnih parking karti izdatih od strane kontrolora, ali i velikog broja posebnih parking karata poput mjesečnih, godišnjih, stanarskih, povlaštenih i slično
Gradsko vijeće Tuzla je na današnjoj sjednici usvojilo izmjene i dopune Odluke o javnim parkiralištima kojom se omogućava uvođenje plaćanja parkinga putem mobilne aplikacije i SMS poruka.
Ovaj problem sa kojim su se svi građani, ali i turisti susretali dok su tražili parking, nervirali jer nisu imali sitan novac, će ubuduće biti riješen na dva načina.
“Jedan od problema u Tuzli jeste naplata javnog parkinga. Postojeći sistem naplate je zastario i nepraktičan je. Prateći tehnološke trendove i potrebe tržišta, u septembru mjesecu sam na sjednici Gradskog vijeća predložio uvođenje jednog novog načina plaćanja parkinga, i to putem mobilne aplikacije, što predstavlja novitet u BiH koji je brži, jednostavniji, praktičniji, efikasniji i sigurniji”, Anel Ibeljić, Vijećnik u Gradskom vijeću – Grad Tuzla.
Implementacijom ove inicijative građanima će biti omogućeno plaćanje dnevnih parking karti izdatih od strane kontrolora, ali i velikog broja posebnih parking karata poput mjesečnih, godišnjih, stanarskih, povlaštenih i slično. Dodatna vrijednost plaćanja aplikacijom je i ekološka osviještenost s obzirom na to da se pri plaćanju parkiranja aplikacijama ne koriste papirne potvrde. Pored plaćanja parkinga putem mobilne aplikacije, na današnjoj sjednici stvoreni su uslovi za plaćanje parkinga putem SMS poruka, na inicijativu vijećnice Sabihe Mujkanović Mujačić iz 2018. godine.
“Prije četiri godine sam tražila od Javnog preduzeća SiK da omogući građanima plaćanje parkinga putem SMS poruka. Drago mi je, što se konačno krenulo u realizaciju te inicijative. Sve veći broj građana koristi mobilne uređaje za kupovinu i plaćanje usluga. Građani nemaju uvijek sitan novac, često moraju napustiti obaveze zbog kojih su tu da bi produžili parking, a naročito je lakše za one građane koji svoje obaveze završavaju na mjestima udaljenim od mjesta parkiranja”, rekla je Sabiha Mujkanović Mujačić, Vijećnica u Gradskom vijeću – Grad Tuzla
Prateći sve trendove koji bi građanima mogli olakšati u rješavanju ovog problema, Javno komunalno preduzeće “Saobraćaj i komunikacije” Tuzla, početkom marta ove godine pokrenulo je postupak javne nabavke “platforme” koja će omogućiti plaćanje parking prostora putem mobilne aplikacije i SMS porukom, a koja bi u konačnici mogla biti u upotrebi već sredinom ljeta.
“Bez obzira što mi na svakom parkiralištu imamo parking automate, jednostavno za tu uslugu treba i sitan novac, tako da kada se neki sastanak produži da ne moraju izlaziti na automat platiti nego mogu i putem platforme, odnosno aplikacije koja će biti u sklopu te platforme platiti tu uslugu. Ovaj vid naplate korisnicima omogućava jednostavnije plaćanje dok ih sistem upozorava na istek vremena. Vjerujem da će se ova investicija vrlo brzo isplatiti i čestitam menadžmentu na donošenju ove Odluke”, kazao je Nedžad Malikić, direktor JKP “Saobraćaj i komunikacije” Tuzla.