zanimljivi pokloni
Evo šta će slavni na Oscarima dobiti u poklon-kesici: “Poklon za ljude koji imaju sve”
Lash Fary, čovjek koji bira sadržaj poklon-vrećica, rekao je za Indy100 da vrijednost poklona ove godine iznosi 139.000 dolara, za razliku od lani, kad je iznosila 200.000 dolara
Svi nominovani za nagradu Oscar kući ne mogu ponijeti slavni kipić, no definitivno će s dodjele kući odnijeti ovogodišnju poklon-kesicu “Svi dobivaju”. Benedict Cumberbatch, Andrew Garfield i Olivia Colman, između ostalih, kući će otići s titulom lorda ili lady Glencoea u Škotskoj.
Iako nije ni na koji način povezana s Akademijom, vrećica s poklonima marketinške firme Distinctive Assets dijeli se već 20 godina. Svake godine artikli iz nje izazovu veliku pažnju, a možda najveću privukli su “traka za kosu koja osjeća mozak”, kugle za kupanje od 24-karatnog zlata i čekić za hitne slučajeve, odnosno razbijanje stakala automobila u kojima su na vruće dane zatočeni psi, koji je u vrećicu jedne godine ubacila PETA.
Lash Fary, čovjek koji bira sadržaj poklon-vrećica, rekao je za Indy100 da vrijednost poklona ove godine iznosi 139.000 dolara, za razliku od lani, kad je iznosila 200.000 dolara.
“Lani smo imali poklon-bon od 75.000 dolara od gospodina koji je obavljao usluge digitalnog savjetovanja za slavne osobe koje bi željele imati svoj brend. Na papiru izgleda da je vrijednost torbe pala za 75.000 dolara, no činjenica je da taj poklon lani niko nije iskoristio”, rekao je.
“Je li se vrijednost promijenila? Mislim da ne. To je kao kupovina kuće. Nema velike razlike između kuće od 4.6 miliona dolara i kuće od 4.9 miliona dolara. Kada dođete do određene razine, teško je razlučiti razliku. Tako je i s ovim poklonima”, dodao je i istaknuo da se više fokusira na zanimljive predmete u vrećici nego na njihovu vrijednost.
Dakle, šta pokloniti zvijezdama koje već imaju sve?
“To je zapravo najlakši dio. Ne razmišljam previše o tome. Slavne osobe – i znam da je to klišej – na mnogo su načina poput običnih ljudi i imaju iste potrebe kao i mi ostali”, tvrdi Lash Fary.
Ističe da voli neobične poklone, a ove godine oni koji ne postanu oskarovsko plemstvo, postat će škotsko. “To je dar za nekoga ko ima sve, baš je zabavan… Kada nekome kupite tu titulu kao poklon, novac se usmjerava na očuvanje zemljišta u Škotskoj tako da je to stvarno sjajan dar s ciljem”, kaže.
Kako navodi, kompanije koje su ubacile svoje proizvode u vrećice odreda podržavaju “raznolikost, inkluzivnost, zdravlje i filantropiju”.
Stotine brendova razgovaraju s Distinctive Assetsom svake godine, a 2022. odabrana su samo 52 proizvoda ili usluge. Iako Fary kaže da postoje različiti razlozi zbog kojih se neki proizvod našao u vrećici, on se pri izboru drži jednog pravila.
“Prije deset godina pala mi je na pamet ta ideja. Cijelo vrijeme nam se javljaju kompanije koje proizvode igračke za seks. Ne znam zašto, ali svi žele biti dio ovih poklon-vrećica. Tad sam pomislio da je to super stvar jer je normalan dio života, želim da ljudi uživaju u svom seksualnom životu, a ako ste primjerice Jennifer Lawrence, ne možete jednostavno otići u ‘sex shop’ i kupiti igračke za seks poput nas običnih ljudi”, rekao je.
Ipak, nije to bilo toliko genijalno kao što je mislio. Osim što to nije bilo prije deset godina, već su se seks-igračke u vrećici pojavile 2016. godine, Akademija ih je tužila jer su se mediji više fokusirali na pojedine proizvode u vrećici nego na dodjelu.
“To je preplavilo medije pa sam zaključio da se moramo malo odmaknuti od toga jer je zasjenilo sve ostalo u vrećici. Tako da, ako odem na vašu internetsku stranicu i vidim riječi penis i vagina, nažalost ne možete ući u vrećicu”, dodao je Fary.