Interio '22
Sajam Interio od ove godine uz namjestaj.shop i u online formi
Tokovi života i poslovanja postepeno se vraćaju uobičajenim, predpandemijskim. No, potreba za osavremenjivanjem, digitalizacijom i boljom promocijom drvno-prerađivačkog sektora sve je jača i prisutnija
On-site i on-line izdanje sajma Interio ‘22 bit će održano od 17. do 20. marta ove godine, a okupit će profesionalce, proizvođače, distributere, veletrogovce i sve angažirane u oblasti drvne industrije, proizvodnje namještaja, opreme za unutrašnje i vanjsko uređenje te pratećih djelatnosti.
Predstavnici KJP Centar “Skenderija” i marketinške agencije Simperfect / platforme namjestaj.shop, s ciljem pružanja kvalitetnije podrške razvoju i unapređenju drvne industrije, proizvodnje namještaja i ostalog za unutrašnje i vanjsko uređenje, potpisali su ugovor o saradnji u organizaciji i realizaciji predstojećeg 38. Međunarodnog sajma namještaja, unutrašnjeg i vanjskog uređenja te pratećih djelatnosti Interio ‘22. Tako će prvi put ove godine biti realizirano i on-line izdanje ovog značajnog sajma.
Tokovi života i poslovanja postepeno se vraćaju uobičajenim, predpandemijskim. No, potreba za osavremenjivanjem, digitalizacijom i boljom promocijom drvno-prerađivačkog sektora sve je jača i prisutnija, saopćeno je iz platforme namjestaj.shop.
– Upravo iz ovih razloga ove smo godine odlučili da postavku namještaja uživo u centru ‘Skenderija’, Interio ‘22 istodobno prati i online postavka. U želji da uvedemo novine i našim izlagačima ponudimo i online izdanje sajma rado smo prihvatili ovu saradnju. Ovako koncipiran Interio ‘22 bit će odlična prilika poslodavcima drvno-prerađivačkog sektora za novu i jaču promociju ali i uvođenje novih modela poslovanja i umrežavanja – riječi su direktora KJP Centar “Skenderija” Damira Petrinića.
Prethodne je godine održan izuzetno uspješan Prvi bh. online sajam namještaja i asesoara za dom te stručna online “Konferencija drvnoprerađivačkog sektora: odgovor na izazove u (post)pandemijskom vremenu” kao njegov centralni događaj koja je na jednom mjestu okupila učesnike iz privatnog i javnog sektora, važne aktere koji su govorili o mogućnostima unapređenja ovog sektora.
– Ove godine smo, naime, u saradnji s organizatorima sajma Interio odlučni organizirati obuhvatniji i masovniji sajam te saradnju dodatno uozbiljiti i ojačati. Cilj nam je otvoriti nove mogućnosti, poslodavcima pružiti nove savremene prilike te krajnjim korisnicima omogućiti jednostavnu i laganu kupovinu namještaja gradeći iskustva koja prate savremene globalne trendove – naglasila je vlasnica agencije Simperfect Samira Avdić.
Organizatori očekuju da će ova saradnja rezultirati izuzetno kvalitetnom realizacijom izdanja sajma “Interio” u korist svih učesnika i posjetioca, navodi se u saopćenju.