Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

društveno odgovorni projekat

OLX.ba s partnerima kupio 18.635 sadnica u cilju kreiranja boljeg životnog okruženja

Untitled-2

Jedna od inicijativa, na koju smo posebno ponosni, rezultirala je udruživanjem sa brojnim partnerima u projekat „10.000 sadnica za zdravo društvo“

Najposjećeniji domaći web oglasnik, OLX.ba, je i ove godine svoj fokus stavio na zadovoljstvo korisnika i kreiranje boljeg životnog okruženja, kroz realizaciju brojnih društveno-odgovornih projekata.

Jedna od inicijativa, na koju smo posebno ponosni, rezultirala je udruživanjem sa brojnim partnerima u projekat „10.000 sadnica za zdravo društvo“.

Kraj godine je zasigurno obilježio i izvanredan rezultat ove kampanje u kojoj smo u periodu od dva mjeseca uspjeli dostići broj od 18.635 kupljenih sadnica, te na taj način smanjiti karbonski otisak za 31,075.726 metričkih tona karbon dioksida.

Akcija je bazirana na individualnoj odluci o broju kupljenih sadnica putem digitalne platforme TvojCO2.ba koju je razvio UNDP Accelerator Lab u Bosni i Hercegovini s ciljem poboljšanja kvaliteta zraka i pozitivnog utjecaja na klimatske promjene.

Jednostavna, direktna kupovina drveća od rasadnika u Bosni i Hercegovini doprinijela je smanjenju CO2 u atmosferi u narednih 40 i više godina, što možemo smatrati izuzetnim doprinosom i primjerom zajednici.

Našoj inicijativi su se pridružili 10 izvanrednih, odgovornih i savjesnih bh. kompanija: Roche BiH, BH Telecom, Bingo, Fokus, Uniqa, Partner MKF, Zi PR, RSG Group, Avaz i Hyundai.

Svaki od partnera pridružio se sa samo jednim ciljem – da zaštitimo životnu sredinu, osiguramo bolju budućnost i zdravlje, te doprinesemo pozitivnom utjecaju na klimatske promjene.

Ovaj projekat je nastavak prošlogodišnje kampanje o promociji važnosti zdravog okruženja, kada smo zasadili prvu OLX šumu kao zahvalu našim klijentima i partnerima i nadamo se da će u budućnosti postati dijelom naše i tradicije naših partnera.

OLX.ba je dio globalne OLX grupacije koja se ove godine našla na trećoj poziciji Forbesove liste po digitalnom otisku, odmah nakon Googlea i Tripadvisora što smatramo velikim uspjehom i putem koji trebamo slijediti: naši partneri, mi i naši korisnici.