Nakon poslaničkog pitanja
Centralna banka BiH odgovorila koliko troši na medijsku promociju
Arnaut: Ogromna novčana izdvajanja za medijsku promociju institucije koja nema konkurenciju
Centralna banka BiH uputila je Parlamentarnoj skupštini BiH odgovor na poslaničko pitanje poslanika Damira Arnauta o tome koliko je u medijima u 2019., 2020. te 2021. uplatila sredstava. Arnaut je tražio da mu se dostavi uplata iznosa za svako pravno lice, međutim u odgovoru je dobio informacije o zbirnim uplatama za određenu grupu medija po godinama.
Tako je, prema odgovoru iz Centralne banke u 2019. godinu za medijske kuće izdvojeno 60.353 KM, u 2020. godini 49.159 KM, a u ovoj godini 28.686 KM.
Zašto Senad Softić već tri mjeseca odbija odgovoriti na poslanička pitanja o ogromnim novčanim izdvajanjima za medijsku promociju Centralne banke ??, institucije koja nema konkurenciju? pic.twitter.com/XbVLZYWpYt
— Damir Arnaut MP (@MpDamir) September 16, 2021
U 2019. i 2020. godini su, kako su naveli, svrhe plaćanja medijima bile: objava promotivnog teksta, zatim oglasi, konkursi, smrtovnice, čestitke za 1. maj, za dan štednje, za Novu godinu.
U ovoj godini sredstva su izdvojena i za „promociju 20. godišnjice platnih sistema, kao i za izradu medijske analize.
Arnaut se nedavno po ovom pitanju oglasio na društvenim mrežama upitavši zašto Senad Sfotić (guverner Centralne nabke) već tri mjeseca odbija odgovoriti na „poslanička pitanja o ogromnim novčanima izdvajanjima za medijsku promociju Centralne banke, institucije koja nema konkurenciju“.
Softić u odgovoru navodi da je razlog zbog kojeg duže nije odgovoreno „je taj što se u prethodnom periodu prioritet dao nekim drugim, izuzetno važnim pitanjima za poslovanje CB BiH kao što što su aktivnosti na osiguranje kontinuiteta poslovanja…“. Softić u odgovoru naglašava i da su u odnosu na radniji period ostvarene značajne uštede kada je u pitanju trošenje sredstava medijskim kućama. Tako ističe da je samo u 2015. godini za sedam mjeseci potrošeno 125.000 KM.
– CB BiH posvećuje posebnu pažnju upravo komunikaciji sa javnošću jer je percepcija javnosti o aktivnostima CB i politici koju vodi ključna za stabilnost domaće valute i time monetarne politike u zemlji“ – jedan je od Softićevih odgovora.