Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

vrijedna donacija

Univerzitetskim bibliotekama u FBiH uručena naučna i stručna literatura

FNA_138664

Zbornik radova je raspoređen u tri cjeline i sadrži radove koji treba da otvore neke novi okvir i perspektive koji bi doprinosili proizvodnji funkcionalnog visokog i srednjoškolskog obrazovanja

Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke, s ciljem poboljšanja bibliotečkog fonda javnih visokoškolskih ustanova u FBiH, dodijelilo je i ove godine ukupno 778 primjeraka, odnosno više od 80 različitih naslova enciklopedijske, naučne i visokoškolske literature, te časopisa, svim javnim univerzitetskim bibliotekama.

Pomoćnika ministra u Federalnom ministarstvu obrazovanja i nauke Jasmin Branković je kazao da je ove godine zbog pandemije i smanjena budžeta malo skromnija podrška jer obično to bude preko 1.000 knjiga i dva puta godišnje.

Nacionalna univerzitetska biblioteka BiH danas je sa Federalnim ministarstvom obrazovanje i nauke BiH zaključila i Ugovor o implementaciji E-CRIS – informacionog Sistema o istraživačkoj djelatnosti u BiH za održavanje i ažuriranje u 2021. godini.

Direktor NUBBiH Ismet Ovčina je istakao da informacioni sistem o istraživačkoj djelatnosti u BiH sa krajem prošle godine posjeduje podatke za 86 istraživačkih organizacija i 2.183 istraživača.

Ovaj sistem je komplementaran sa Registrom nučnih institucija, naučnog kadra i infrastrukturalnih ulaganja u FBiH, a čiji je operator Sistema od 2007. NUBBIH.

– Ilustracije radi, samo u prošloj godini prijavljeno je ukupno 54 naučna istraživača u Registar, što je jako dobra poruka za one koji cijene nauku i ulogu nauke – istakao je Ovčina.

Predsjednik Savjeta za nauku federalnog ministarstva obrazovanja i nauke akademik Rešid Hafizović predstavio je danas i tematski Zbornik radova pod naslovom “Značaj nauke/znanosti u razvoju funkcionalnih znanja i vještina učenika i studenata“, čiji su izdavači NUB BiH i Federalno ministarstva obrazovanja i nauke.

Zbornik radova je raspoređen u tri cjeline i sadrži radove koji treba da otvore neke novi okvir i perspektive koji bi doprinosili proizvodnji funkcionalnog visokog i srednjoškolskog obrazovanja.