Kanton Sarajevo
Ministrica i direktori osnovnih škola: Veliki broj učenika za online nastavu
– Svjesni smo problema i posljedica koje je donijela pandemija. Razumijemo i strahove roditelja za zdravlje njihove djece – kazala je na početku tog sastanka ministrica Hota – Muminović
Ministrica za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo Naida Hota – Muminović razgovarala je s članovima Upravnog odbora Udruženja direktora/ravnatelja sarajevskih osnovnih škola o poduzimanju mjera neophodnih tokom provođenja odgojno-obrazovnog procesa u školama, intenziviran od 26. aprila ove godine.
Konstatirano je da je neočekivano veliki broj učenika za pohađanje nastave, po online modelu.
– Svjesni smo problema i posljedica koje je donijela pandemija. Razumijemo i strahove roditelja za zdravlje njihove djece – kazala je na početku tog sastanka ministrica Hota – Muminović.
Obzirom da je omogućen povratak u školske klupe učenicima VII i VIII razreda i da se radi po kombinovanom modelu, direktori su iskazali stavove da je moguće ispoštovati sve potrebne higijensko-epidemiološke smjernice i mjere za organizaciju nastave, koje je dostavilo Ministarstvo.
– To potvrđuje i činjenica da se rad u produženim boravcima odvijao kontinuirano i da, povratkom učenika razredne nastave, nije došlo do povećanja broja zaraženih – istakla je većina direktora tu konstataciju kao ključni argument, tokom današnje razmjene stavova.
Na sastanku je usaglašeno da je online nastava dobra alternativa redovnoj nastavi na kraći period da bi se osigurao kontinuitet u realizaciji nastavnog procesa u periodu pogoršanja epidemiološke situacije.
– Međutim, dužom primjenom dolaze do izražaja nedostaci koji utječu na kvalitetu online nastave i izazivaju određene posljedica po mentalno zdravlje učenika i nastavnika – jedan je od ključnih stavova sa sastanka.
Direktori su podržali povratak učenika u školske klupe i istaknuli značaj i prednosti boravka i rada učenika u školi. Podržali su stav ministrice Hota – Muminović da se akcent stavi na podršku učenicima i ponavljanje gradiva, obrađenog tokom online nastave.
S ciljem unaprjeđenja sadašnjeg kombinovanog modela nastave, direktori su predložili ministrici da razmotri mogućnost realizacije kombinovanog modela, po principu pohađanja nastave u školi svaki drugi dan.
– Svjesni važnosti obaveznog, osnovnog odgoja i obrazovanja i preporuke UNICEF-a, stava smo da škole moraju biti prve ustanove koje se otvaraju i posljednje koje se zatvaraju – jedan je od zaključaka sastanka, saopćila je Služba za protokol i press KS.