Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Novi DS 3 i DS 3 Cabrio: Još otmjeniji, savremeniji i učinkovitiji

d3333pr

Nakon lansiranja DS 3 u 2010., 390 000 kupaca podleglo je šarmu te otmjene savremene pariške ikone. Od Pariza do Tokija, od Londona do Buenos Airesa… DS 3 postao je prava ikona, zahvaljujući snažnoj osobnosti, jedinstvenom stilu, užitku u vožnji i savremenoj opremi. Kupci ističu da u obje izvedbe, kabrioletu i limuzini, nudi vrhunski spoj udobnosti i dinamičnosti.

d3333

Zahvaljujući tim uspjesima, Novi DS 3 i DS 3 Cabrio, predstavljeni su pod piramidom muzeja Louvre u Parizu, još su atraktivniji i njihov dizajn donosi novosti (novi prednji kraj, nove mogućnosti personalizacije) i još više funkcija (internetske usluge, sustav pomoći u vožnji).

Kako bi zadržao lakoću u gradu i izvan njega, svestrani gradski automobil marke DS, koji je odnedavno opremljen mjenjačem najnovije generacije EAT6 sparenim s motorom PureTech 110, sada dolazi i s trocilindarskim motorom PureTech 130 s turbopunjačem. Novi DS3 i DS3 Cabrio bit će dostupni u izvedbi PERFORMANCE sa snagom od 208 KS.

d33332

„Prava ikona“, „jedinstveno ostvarenje“, „DS 3 ruši ustaljena pravila u svijetu automobila“ „automobil koji je obilježio svoje doba“… To su riječi hvale kupaca kada govore o svom automobilu DS 3. Vozači su sretni i ponosni što su pronašli vozilo koje je ujedno jedinstveno i po njihovoj mjeri, automobil koji budi želju i svakodnevicu čini zavodljivom.

Taj dojam u potpunosti dijele i timovi marke DS. Stoga je osuvremenjivanje tog automobila istodobno užitak i izazov. Recept za uspjeh: nadograditi ono na čemu se temelji uspjeh modela DS 3 – personalizacija, stil, dinamičnost – te ga obogatiti tehnologijom i opremom u duhu vremena (učinkovitim motorima, dodirnim zaslonom povezanim s internetom itd.).

d33331

Ne smije se zaboraviti ni strast i posvećenost detaljima koji svakodnevno pokreću stiliste, tehničare i inženjere marke DS.

„Prava priča o uspjehu, Novi DS 3 i Novi DS 3 Cabrio danas ponovno potvrđuju svoju pripadnost marki. S njima je obitelj DS potpuna. Profinjene, tehnološki napredne i učinkovite, te dvije pariške ikone privlače kupce koji su u potrazi za izražajnošću, personalizacijom i doživljajima u vožnji. Prpošni modeli utjelovljuju umijeće življenja u gradu i izvan njega“, rekao je Yves Bonnefont, generalni direktor marke DS.