Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Compare the market

Koja marka automobila je najtraženija na internetu

automobili

Godinu dana ranije tu poziciju je zauzimao BMW, koji je tokom godine koja je bila u znaku pandemije doživio ogroman pad broja pretraživanja

Toyota nije samo najprodavanija marka automobila na svijetu, već je i lider u pogledu pretraživanja na Googleu. BMW, prošlogodišnji broj jedan na internetu, znatno je pao u ovogodišnjem pretraživanju.

Web stranica Compare the Market analizirala je podatke pretraživanja iz 158 zemalja u 2018., 2019. i 2020. godini.

Ukupan broj pretraživanja marki automobila u 2020. bio je približno 88 miliona. Prema ovoj studiji, Toyota je zauzela prvo mjesto u 55 zemalja, što predstavlja 34,8 posto od ukupnog broja analiziranih zemalja.

Godinu dana ranije tu poziciju je zauzimao BMW, koji je tokom godine koja je bila u znaku pandemije doživio ogroman pad broja pretraživanja.

Godinu dana ranije BMW je bio “najtraženija” marka automobila na internetu u 118 zemalja, u poređenju sa samo 34 zemlje u 2020. To predstavlja pad od 64 posto.

Mercedes-Benz je i ove godine na trećem mjestu.

Zanimljivo je da su marke Kia i Ford prilično dobro prošle, završivši na četvrtom i petom mjestu.

Naime, oba ova brenda bila su na posljednjem mjestu 2019. godine, a svaki je bio na prvom mjestu po pretraživanju na internetu samo u jednoj zemlji.