Nova globalna kampanja
100 godina Coca-Cola praznične čarolije
Nova globalna kampanja za 2020. godinu, “Pismo”, koju je režirao Oskarom nagrađeni filmaš i režiser Taika Waititi, otkriva čaroliju praznika u nadom ispunjenoj priči o očevoj istrajnoj ljubavi prema kćeri i njegovom putovanju, kako bi učinio da se njena praznična želja ostvari
Obilježavanje 100 godina od lansiranja Coca-Cola prve praznične kampanje počelo je predstavljanjem nove kampanje ovogodišnje praznične sezone, u režiji Oscarom nagrađenog filmaša Taike Waititija.
Nakon prikazivanja mnogih nezaboravnih prazničnih trenutaka na ekranu desetljećima, od debija Djeda Mraza, prije gotovo 90 godina, njegovog kultnog prazničnog kamiona, džingla „Praznici dolaze“, pa sve do omiljenih bijelih polarnih medvjeda, u ovogodišnjoj kampanji se Djeda Mraz vraća kao naš omiljeni praznični junak.
Nova globalna kampanja za 2020. godinu, “Pismo”, koju je režirao Oskarom nagrađeni filmaš i režiser Taika Waititi, otkriva čaroliju praznika u nadom ispunjenoj priči o očevoj istrajnoj ljubavi prema kćeri i njegovom putovanju, kako bi učinio da se njena praznična želja ostvari. Šalje snažnu poruku da ovih praznika treba da dajemo nešto što samo mi možemo dati – sebe, i potiče ljude da budu istinski prisutni jedni s drugima.
„Veza Coca-Cole i praznika je posebna i neizmjerno smo ponosni na snažno nasljeđe i tradiciju našeg brenda u ovo doba godine. Nadamo se da će naša nova praznična kampanja, koja sadrži kultnu i voljenu ideju Djeda Mraza, prenijeti bar malu slavljeničku poruku na kraju ove godine, koja je bila izuzetno teška za veoma mnogo ljudi širom svijeta. Poruka koju kampanja nosi je o bliskosti i prisustvu (kako virtualno, tako i fizički) sa onima koje volimo i ona govori da ste upravo VI najbolji praznični poklon, u bilo koje doba godine”, rekao je Vinko Kovačić iz kompanije Coca-Cola.
Nova kampanja započinje prazničnu sezonu, a ovo su tri značajne činjenice iz prethodnih 100 godina koje o prazničnoj magiji Coca-Cole mnogi ne znaju:
1. Haddon Sundblom, umjetnik koji je stvorio Coca-Cola Djeda Mraza, u početku je modelirao Djed Mrazov osmijeh po veselim, pomalo naboranim crtama lica svog prijatelja, penzionisanog prodavača Loua Prentissa. Nakon što je Prentiss preminuo, Sundblomov poznanik mu je sugerirao da nema boljeg nasljednika od samog umjetnika. Kad je Sundblom pogledao u ogledalo, morao je pristati. Nije dalje tražio drugog modela.
2. Kao svjedočanstvo o utjecaju Coca-Cola Djeda Mraza, Sundblomove slike Djeda Mraza bile su izložene u nekoliko prestižnih muzeja, najpoznatijih, najcjenjenijih i najvećih trgovačkih centara i popularnih lokalnih mjesta. Neki od najpoznatijih su Louvre u Parizu, Kraljevski muzej Ontario u Torontu, Muzej nauke i industrije u Chicagu, Robna kuća Isetan u Tokiju i Robna kuća NK u Stockholmu.
3. Sunblomov Djed Mraz nije samo obilježio prazničnu sezonu za potrošače širom svijeta, već su njegove igračke odražavale trenutne trendove poklona u to vrijeme. U početku je Djed Mraz ostavljao drvene igračke i lutke, a do kraja 30-ih godina se igrao električnim vozićem i helikopterom. Čak i tijekom Drugog svjetskog rata, Djed Mraz je u svojoj vreći nosio ratne obveznice kao podršku tijekom ratnih dešavanja/znak podrške za vrijeme ratnih sukoba.
Coca-Cola praznični kalendar ovog decembra donosi čarobno iznenađenje koje korisnici mogu dijeliti svakog dana. Svi oni koji 7. decembra posjete https://www.coca-cola.ba/carolijapocinjekadsitu mogu otkriti što se krije iza prvih vrata.