Novčana pomoć
Crveni križ FBiH pomogao 546 domaćinstava pogođenih poplavama
Pomoć su dobila domaćinstva ugrožena poplavama (eliminatorni kriterij), stari ili nepokretni, samohrani roditelji, porodice sa malom djecom, nezaposleni ili sa malim primanjima te ona domaćinstva kojim su uništeni poljoprivredni uslovi od kojih žive
Crveni križ Federacije BiH implementirao je projekt podrške stanovništvu i domaćinstvima pogođenim ovogodišnjim junskim poplavama u vidu transfera novca, odnosno keš transfera.
Kroz ovaj projekt obuhvaćeno je 546 domaćinstava, a riječ je o 188.175 KM, saopćeno je iz Crvenog križa FBiH.
Sredstva su osigurali donatori, preko Društva Crvenog križa BiH, Švicarskog Crvenog križa (ŠCK) i Međunarodne federacije Crvenog križa i Crvenog polumjeseca (IFRC).
Švicarski Crveni križ osigurao je sredstva za podršku oko 1.200 osoba i/ili 400 domaćinstava u općinama Živinice, Lukavac, Kalesija i Kladanj, dok je IFRC osigurao sredstva za podršku oko 130 osoba u općinama Olovo i Srebrenik.
Pomoć su dobila domaćinstva ugrožena poplavama (eliminatorni kriterij), stari ili nepokretni, samohrani roditelji, porodice sa malom djecom, nezaposleni ili sa malim primanjima te ona domaćinstva kojim su uništeni poljoprivredni uslovi od kojih žive.
Inače, Crveni križ Federacije BiH ispunjavanje svojih javnih ovlaštenja, te ciljeva i zadataka definiranih Zakonom o Crvenom križu FBiH i Statutom Crvenog križa FBiH, prilagođava savremenim trendovima u međunarodnom humanitarnom sektoru.
Iz humanitarnih i pragmatičnih razloga, međunarodni humanitarni sektor, što uključuje i Međunarodni pokret Crvenog križa i Crvenog polumjeseca, se sve više odlučuje za programe podrške korisnicima u vidu keš transfera, umjesto dosadašnje prakse podjele humanitarnih paketa koji su isti za sve korisnike bez obzira na različitost njihovih potreba.
Glavna karakteristika keš transfer programa, je promoviranje osnaživanja i zaštita digniteta korisnika dajući im određeni stepen fleksibilnosti i izbora. Dodatni benefit korištenja keš transfer programa je multiplikativni efekat, jer korisnici trošenjem novca u lokalnim marketima povećavaju obim lokalne trgovine čime se pozitivno djeluje na lokalno ekonomsko tržište.