sarajevo
Radovi na rekonstrukciji “S” krivine tramvajske pruge izvodit će s kontinuirano
Navedene radove bilo je neophodno poduzeti, jer je tramvajska pruga na pomenutom dijelu posljednji put obnovljena prije 42 godine, daleke 1978. godine
Radovi na rekonstrukciji tramvajske pruge na dijelu od „S“ krivine do stajališta Marijin Dvor odvijat će se kontinuirano svaki dan u trajanju 24 sata, uz maksimalne napore izvođača da ugovoreni rok od 40 dana što je moguće više skrati, saopćeno je iz Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo.
Prvih sedam do 10 dana neophodno je potpuno obustaviti saobraćaj u ulici Zmaja od Bosne, preciznije na njenom dijelu koji presijeca tramvajska „S“ krivina.
Nakon ove prve faze, pa do kraja izvođenja radova bit će u funkciji dvije trake u ulici Zmaja od Bosne.
Također je planirano da se tokom izvođenja ovih radova primjenjuju četiri režima saobraćaja.
Iz Ministarstva navode okvirne datume i faze izvođenja radova, a čije poštivanje će najviše zavisti od vremenskih uslova.
Od 2. do 11. oktobra 2020. (7-10 dana – prva faza)
– Potpuno obustavljen saobraćaj u ulici Zmaja od Bosne u zoni „S“ krivine
Saobraćaj se preusmjerava u ulicu Franje Račkog, Vilsonovo šetalište, ulicu Kotromanića i izlazi na ulicu Hiseta na semaforiziranu raskrsnicu
Od 12. do 31. oktobra 2020. (oko 20 dana – druga faza)
– U upotrebi će biti dvije saobraćajne trake u ulici Zmaja od Bosne na dijelu od „S“ krivine do tramvajske stanice Marijin Dvor
Od 1. do 4. novembra 2020. (3-4 dana- treća faza)
– U upotrebi dvije saobraćajne trake u ulici Zmaja od Bosne na raskrsnici sa ulicom Vrbanja
– Zatvorena raskrsnica na spoju ulica Zmaja od Bosne i Vrbanja
Saobraćaj se preusmjerava na ulicu Kotromanića.
Od 5. do 12. novembra 2020. (6-7 dana – četvrta faza)
– U upotrebi dvije saobraćajne trake u ulici Zmaja od Bosne na dijelu od raskrsnice sa ulicom Vrbanja do tramvajske stanice Marijin Dvor.
Navedene radove bilo je neophodno poduzeti, jer je tramvajska pruga na pomenutom dijelu posljednji put obnovljena prije 42 godine, daleke 1978. godine.
– Dug eksploatacioni period bez ulaganja u kapitalnu obnovu pruge, kao i primjena krutog sistema oslanjanja, rezultirali su trajnim deformacijama kolosječnih komponenti i nepopravljivim razaranjem kolosječne asfalt-betonske ispune, zbog čega je bila prijeko potrebna hitna sanacija ovog dijela tramvajske pruge – pojašnjavaju iz Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo.