prestižno priznanje
Zlatni BAM uručen Novoj banci
Tokom svečanosti, na osnovu objektivnog vrednovanja kvaliteta rada u 2019. godini, Novoj banci uručene su i dvije plakete: za poseban doprinos edukaciji mladih i za projekat godine
Nova banka a.d. Banja Luka dobitnik je priznanja Zlatni BAM kao banka sa najvećim iznosom aktive sa pretežno domaćim kapitalom. Zlatni BAM je prestižno priznanje koje Finansijsko-poslovni magazin „Banke i biznis“ dodjeljuje najuspješnijim bankama u Bosni i Hercegovini, na osnovu ključnih finansijskih pokazatelja objavljenih u revizorskim izvještajima za proteklu godinu. Za Novu banku nagrada je uručena Jasni Zrilić, vršiocu dužnosti predsjednika Uprave.
Svečano uručenje nagrada organizovano je u Sarajevu, u sklopu tradicionalne manifestacije „Večer bankara“. U obraćanju prisutnim zvanicama, gospođa Zrilić istakla je značaj ovog priznanja: „Cilj nam je da našim klijentima pružimo kvalitetne i savremene usluge, da poslujemo odgovorno, a željela bih i da nastavimo svoj rast, zajedno sa jačanjem znanja i sposobnosti svih zaposlenih u Novoj banci, te da ostanemo snažan i dobro motivisan kolektiv. Priznanja poput Zlatnog BAM-a znače da smo na dobrom putu, čine nas ponosnim, ali i nameću veliku odgovornost, prije svega prema našim klijentima, ali i zajednici u kojoj poslujemo“.
Tokom svečanosti, na osnovu objektivnog vrednovanja kvaliteta rada u 2019. godini, Novoj banci uručene su i dvije plakete: za poseban doprinos edukaciji mladih i za projekat godine.
Plaketu za poseban doprinos edukaciji mladih, u ime Banke, preuzeo je Dejan Vukosavljević, član Uprave Banke, koji je tom prilikom izjavio: „Nova banka je opredjeljena pružanju podrške obrazovanju kroz unapređenje uslova studiranja, naučnog rada i saradnje na komercijalnim ili društveno-odgovornim projektima. Drago mi je da je zajednica u kojoj poslujemo to i prepoznala“.
Plaketu za projekat godine – Digital Edge, preuzeo je Mirko Antić, direktor Sektora za informacione tehnologije. „Platforma koju smo pripremili omogućiće Banci neometanu i jedinstvenu interakciju s klijentima, bilo da usluge koriste putem mobilnog telefona, web aplikacije ili u poslovnici Banke. Personalizovane usluge budućnost su bankarstva i strateško opredjeljenje Nove banke za naredni period“, izjavio je Antić.