U galeriji "Mak"
Otvorena prva samostalna izložba radova Tamare Vučinić (FOTO)
Postavka sadrži 37 radova (akril na platnu) ove slikarke amaterke, koju krasi poseban senzibilitet i nesvakidašnji umjetnički izraz
Prva samostalna izložba radova Tamare Vučinić otvorena je večeras u galeriji ‘Mak’ Muzeja književnosti i pozorišne umjetnosti u Sarajevu.
Postavka sadrži 37 radova (akril na platnu) ove slikarke amaterke, koju krasi poseban senzibilitet i nesvakidašnji umjetnički izraz.
O Tamarinim stvaralačkim dometima govorila je predsjednica Udruženja “Paleta Ćulhan” Brigita Krunić, koja je u izjavi za Fenu istaknula kako se radi o samoukoj slikarki koja svoj bogati stvaralački dar izražava putem modernog izraza, suvereno ovladavajući najtežim dijelom slikarskog umijeća.
– Ona je kolorista koji je bez ijednog dana bilo kakve obuke savladala slikarski zanat i u svojim se slikama spojila s onostranim i ovostranim – kazala je Krunić, potcrtavajući kako je autorica radova vlastite emocije podijelila putem boje na samo sebi svojstven način.
Dodala je kako se radi o posebno nadarenoj autorici čije svaralaštvo svjedoči o zanimljivoj igri bogatstvom boja, odnosno igri svjetla, oblika i slaganja tonova po čemu je prepoznatljiva i neponovljiva u vlastitom stvaralačkom izrazu.
Autorica radova Tamara Vučinić kazala je kako slike više govore o njoj, nego što je ona spremna govoriti o njima.
Poruku vlastitog stvaralačkog opusa sažela je u sintagmu: “Nikada ne odustajte od sebe, sebi prvom recite da, volite život, volite ljude…”
U osvrtu na ‘crtice’ iz vlastite biografije, Vučinić navodi kako je crtač od treće godine života, te da u tom pogledu akademski nije obrazovana.
– Slikarske tehnike ne poznajem baš najbolje, ali možda imam najvažniju stvar, a to su strast i ljubav – poručila je, najavljujući nove izložbe, uz uvjerenje kako univerzum za nju ima najbolje planove.
Sublimirajući stvaralački izraz Tamare Vučinić, prof. dr. Maja Žmukić navodi kako je ona “…treptaj duše, materijaliziran kroz sliku, oblik i boju”, te da je za suštinu Tamarinog stvaralaštva, koje izbija iz dubine njenog postojanja, čin djelovanja važniji od samog produkta, odnosno da je njeno slikarstvo prikaz igre boje i oblika, nekad u harmoniji, a ponekad u kompoziciji dinamike, uvijek autonoman i apstraktan.