"Shop"
Facebook lansirao novu opciju, od ljeta ista i na Instagramu
Želja je Facebooka pružiti ljudima mjesto na kojem će kupovinu doživjeti kao zabavu, a ne kao zadatak
Facebook je lansirao još jednu novost – Facebook Shop. On će biti usluga koja poduzetnicima olakšava uspostavu jedinstvene online trgovine kojoj kupci mogu pristupiti i putem Facebooka i Instagrama.
Facebook Shop je najavio osnivač i predsjednik Uprave Facebooka Mark Zuckerberg. U svom obraćanju je govorio i o Facebookovoj viziji trgovine te drugim proizvodima koji će olakšati kupovinu unutar Facebookovih aplikacija te pomoći poduzetnicima svih veličina u rastu i razvoju.
– Želja je Facebooka pružiti ljudima mjesto na kojem će kupovinu doživjeti kao zabavu, a ne kao zadatak. Uz to žele pomoći i malim poduzetnicima tako što će njima omogućiti da se prilagode trendovima, a kupcima da ih lakše pronađu i kupe proizvode koji im se sviđaju – stoji u priopćenju.
Shop će karakterizirati već dobro poznate značajke i mogućnosti Facebooka.
– Kreiranje Facebook Shopa jednostavno je i besplatno, a poduzetnici mogu sami odabrati proizvode koje žele promovirati i potom prilagoditi izgled i dojam svoje trgovine izborom naslovne fotografije i boja kojima će predstaviti svoj brend. To znači da svako ko želi nešto prodati, neovisno o veličini ili budžetu, može svoje poslovanje preseliti online i povezati se s kupcima kad i gdje im to najviše odgovara – pojasnili su.
Instagram Shop
Ovog će ljeta, najprije u Sjedinjenim Američkim Državama, Facebook predstaviti Instagram Shop, nov način za otkrivanje i kupovinu proizvoda na Instagram Exploreru.
– Ljudi već godinama koriste opciju live videa unutar Facebookovih aplikacija kako bi predstavili svoje proizvode, a sada će prodavači, brendovi i dizajneri uskoro moći označiti proizvode u svom Facebook Shopu ili katalogu prije nego što se uključe uživo i ti će proizvodi biti prikazani u dnu videa kako bi korisnici jednostavnim klikom saznali više o njima ili obavili kupnju – zaključili su.