počelo je s "priusom"
Toyota dostigla brojku od 15 miliona prodatih hibrida
Prva generacija Priusa nije ostvarila neki veliki uspjeh, prodano je tek stotinjak hiljada auta, od toga u Evropi manje od 5.000
Japanska Toyota, kompanija koja je pokrenula i popularizirala prodaju modernih hibridnih automobila prešla je simboličnu granicu od 15 miliona prodanih automobila od predstavljanja Priusa, prvog potpuno hibridnog automobila u masovnoj proizvodnji, 1997. godine.
Od tada je globalna ponuda hibridnih automobila marki Toyota i Lexus porasla na 44 pojedinačna modela, a u Evropi se nudi 19 modela.
Prva generacija Priusa (na slici iznad) nije ostvarila neki veliki uspjeh, prodano je tek stotinjak hiljada auta, od toga u Evropi manje od 5.000, no veliki proboj se dogodio s drugom generacijom Priusa (slika dolje) koji je ostvario veliki globalni uspjeh.
Od tada prodaja Toyotinih hibrida nezaustavljivo raste, a ponuda se širi. Toyotini hibridi su kroz istoriju bili posebno popularni u SAD-u i Japanu, no i Evropa posljednjih godina ne zaostaje mnogo. Tako je do danas Toyota u Evropi prodala čak 2,8 miliona hibrida. Koliko su hibridi važni za japansku kompaniju pokazuje i sljedeći podatak. Naime u 2019. godini je u Evropi čak 52 posto novih prodanih Toyota i Lexusa imalo hibridni pogon.
Toyota se naravno ne misli zaustaviti brojci od 15 miliona prodanih hibrida. Stalno stižu novi modeli, a posljednji među njima je Yaris Cross u hibridnoj izvedbi. Toyota planira uvesti na tržište 40 novih ili osvježenih elektrificiranih vozila do 2025., uključujući i barem 10 vozila sa emisijom koja iznosi 0 grama CO2 po kilometru. Uprkos dolasku električnih i plug-in hibridnih modela klasični hibridi ostati će ključni dio ponude Toyote, s najvećim udjelom prodaje.