Saopćenje za javnost
Telemach: Podnosimo prijavu protiv BH Telecoma
Pozivamo sve koji imaju slično iskustvo da se obrate nadležnim institucijama ili direktno nama, poručili su iz Telemacha
Iz kompanije Telemach poslali su saopćenje za javnost u kojem informišu javnost o podnošenju prijava protiv BH Telecoma. U saopćenju, koje prenosimo u cjelosti, još stoji:
– Telemach upozorava javnost BiH na neistine koje BH Telekom iznosi u razgovorima sa korisnicima i koje su direktno usmjerene protiv naše kompanije. Sa takvim ponašanjem se susrećemo nakon što je BH Telekom odlučio da poveća cijene za 4,90 KM od 1.3.2020.
Došli smo do informacija o više namjernih propusta koje predstavljaju radnje nedopuštenog trgovanja, kao što su neistine da će usluge Telemach-a „sad poskupljivati“; da je na Stupu „izgorilo“ na desetine televizora korisnika Telemach-a jer je „mreža većinom ilegalna i zbog toga bez ISO standarda“; da Telemach “preko 50 posto korisnika ne prijavljuje”, “radi monopolistički i ucjenjuje”…
Postavljamo pitanje da li je moguće da se jedna državna firma koristi ovakvim metodama da bi prodala svoje usluge ili zadržala korisnike? Osim što se ovakvo ponašanje svakako ne može nazvati etičkim, ni zakon ne dozvoljava da se sprovodi negativna kampanja protiv konkurentske firme, a u ovom slučaju se čak radi i o kleveti i lažnim optužbama na račun Telemacha, kompanije koja već deset godina investira desetine miliona KM godišnje u Bosni i Hercegovini, uredno plaća porez i kroz zapošljavanje više od 1000 ljudi izdržava oko 3000 članova njihovih porodica.
Sve informacije koje smo iznijeli dobili smo od nezadovoljnih građana koji su iskazali svoj revolt ponašanjem zaposlenih u BH Telekomu. Pozivamo sve koji imaju slično iskustvo da se obrate nadležnim institucijama ili direktno nama. Da bi zaštitio svoje poslovanje, Telemach je već podnio prijave protiv BH Telekoma Regulatornoj agenciji za komunikacije i Tržišnoj inspekciji BiH, kaže se u saopćenju za javnost.