The Next Three
Kompanija “Propeller” traži inženjere informatike bez dana radnog iskustva
“Propeller” kao inovacijska kuća stoji na dvije “noge” – razvitku software rješenja za klijente i razvijanju rješenja koje žele samostalno plasirati na domaće i strana tržišta
Kompanija “Propeller” radi na razvoju informatičkih rješenja za međunarodno tržište, ponajviše ono u Skandinaviji, nešto manje od tri godine. U središte pažnje javnosti su došli kao primjer investicije članova bh. dijaspore u IT sektor u BiH, a sada su odlučili napraviti još jedan iskorak, te kroz kampanju “The Next Three” zaposliti informatičke inženjere bez dana radnog iskustva.
– Naša kompanija je i dalje relativno nova, postojimo od juna 2017. godine, ali mogu reći da svakim danom sve više rastemo, iz mjeseca u mjesec otvaramo nova radna mjesta. Postali smo poželjan poslodovac u IT sektoru, jer nudimo sigurne i trajne poslove, a veliku pažnju posvećujemo daljnjem profesionalnom rastu naših kadrova”, kazao je Edin Ahmetspahić, direktor kompanije “Propeller”.
“Propeller” kao inovacijska kuća stoji na dvije “noge” – razvitku software rješenja za klijente i razvijanju rješenja koje žele samostalno plasirati na domaće i strana tržišta.
– Kroz naš rad smo većinom zapošljavali kadar sa više godina iskustva, ali sada želimo da napravimo iskorak prema osobama sa manje iskustva, ali sa odličnim rezultatima sa bosanskohercegovačkih univerziteta. U ovom krugu zapošljavanja nam je važnije da osobe imaju visoke ambicije nego formalno iskustvo – ističe Ahmetspahić.
Produkti koje su razvili od početka ili čiji su bili ključni dio razvoja danas imaju više od 170. 000 korisnika i koristi ih više od 15. 000 firmi u četri skandinavske zemlje.
– Naš tim je stekao veliko iskustvo kroz rad na velikim globalnim projektima, te žele nastaviti sa jačanjem referenci i ovo znanje želimo podijeliti sa mladim informatičarima i informatičarkama iz BiH. U saradnji sa USAID Projektom “Diaspora Invest” ohrabrujemo mlade programere da se uključe, steknu važno prvo iskustvo te budu dijelom kolektiva koji radi izravno sa globalnim tržištem – dodaje Ahmetspahić.
Kada razgovarate sa klijentima, potrebno je kaže, prije svega, prepoznati njihove potrebe, ali i “naše sposobnosti da to napravimo”.
– Kada prihvatimo projekt istražujemo moguća rješenja, radimo ispitivanje krajnjih korisnika, te onda započinjemo razvoj. I konačno, nakon realizacije rješenja, mi pomažemo i u marketingu i promociju proizvoda. To je neki put kojim i idemo, a vjerujem da novi zaposlenici mogu dati svoj doprinos cijelom procesu – zaključuje Ahmetspahić.
Prijave za ”The Next Three” su otvorene na web-stranici “Propellera”, s ciljem da timu priključe tri nove osobe, bez radnog iskustva, ali koje su završile ili su pri kraju završetka višeg obrazovanja. Tehnologije sa kojima će imati priliku da rade su razvoj app-ova (native iOS / Android), Java, .NET i JS.
Kompanija “Propeller” je primjer uspješne investicije iz dijaspore, koja je prenijela u BiH dobra prakse i nova znanja. Također, otvaranjem novih radnih mjesta pružaju nove prilike za mlade iz BiH”, poručuju iz USAID Projekta “Diaspora Invest”.