Golf 8
Osma generacija VW-ovog zaštitnog znaka: Ovakav interijer nikad niste vidjeli u Golfu (FOTO)
Volkswagen je sada odlučio udahnuti premium štih detaljima u kabini
Najuspješniji, najpopularniji i najvažniji model u historiji Volkswagena dobio je osmo izdanje i predstavio se danas u Wolfsburgu.
Prepoznatljivog vanjskog dizajna, nudi evoluciju svega viđenog na 7-ici, ali i na Arteonu, pa i kućnim crossoverima. Dinamičan, ali čistih linija plijenit će pažnju klasičnim njemačkim potpisom. U kabini pak čista digitalizacija, kvalitetni materijali i vrlo bogata oprema.
Volkswagen je sada odlučio udahnuti premium štih, posebno u detaljima vidljivima u kabini, a idu od samih materijala preko ambijentalne rasvjete do sigurnosnih tehnologija.
A među njima će posebno zanimljiva biti Car2X tehnologija povezivanja, standardna na svim izvedbama. Ona omogućuje Golfu da razmjenjuje informacije s drugim vozilima i saobraćajnom infrastrukturom u krugu od 800 metara.
Golf je sada udomaćio i hibridne tehnologije. A među njima je GTE najzanimljiviji, s 1.5 TSI benzincem i maksimumom od 245 KS i električnim dometom od 60 km.
Pet je hibrida u igri s 48V tehnologijom, s 10% nižom potrošnjom. Tako eTSI jedinice nude 110, 130 i 150 KS, a potom su tu i dva plug-in hibrida. Uz spomenuti GTE tu je i slabija izvedba s 204 KS, dok obje imaju baterije od 13 kWh.
I klasika je tu. Dva su benzinca temeljena na Millerovom ciklusu, s 90 i 110 KS, te dva dizelaša sa 115 i 150 KS. Potonji imaju emisiju NOx smanjenu za 80%, dok je potrošnja pala 17% u odnosu na prethodnike. Ponudu zaokružuje TGI izvedba sa 130 KS. Podsjetimo, električna izvedba se ne nudi, a sve kako se ne bi ugrozio ID.3.
Početkom decembra novi Golf će stići na austrijsko i njemačko tržište, a potom će se širiti na ostala tržišta EU-a. Pojedini njemački mediji izvještavaju kako će start biti na 18.500 eura.