Bugatti Centodieci
Ima 1600 “konja” i košta osam miliona eura (FOTO)
Proizvodni plan kaže da će proizvodnja trajati punih pet godina, odnosno planiran je ritam isporuke od tek dva primjerka godišnje
Da, sve rečeno u naslovu je istina, a dodajmo i da su svi planirani primjerci našli put do svojih novih vlasnika.
Ako je prethodnik EB110 raritet sa 126 primjeraka, što reći za ovaj novitet čija je planirana naklada tek deset primjeraka. I ne samo to, proizvodni plan kaže da će proizvodnja trajati punih pet godina, odnosno planiran je ritam isporuke od tek dva primjerka godišnje.
Bugattijev šef Stephan Winkelmann je povodom premijere u Pebble Beachu izjavio da bolja specifična snaga i preinake znače da ovaj novitet ima bolju upravljivost, odnosno da je dinamičniji. Kakva utjeha za nekoga ko je dao nekoliko puta više od ionako (pre)skupog Chirona.
Nema sumnje, dizajn inspiriran 110-icom je pun pogodak, posebno s obzirom na to da su morali poštovati visokotehnološke zahtjeve pogona. Kompleksna mreža usisnika za dovod svježeg zraka morala se uklopiti u vanjski dizajn, a jedini dio koji nema neke poveznice s klasikom iz 1990-ih je stražnji kraj.
Sve u svemu, u Bugattiju mogu biti zadovoljni ocjenama stručne kritike. Uostalom, model je rasprodan, a to je na kraju dana jedino bitno.